|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
Ellers kik her : http://www.guloggratis.dk/nintendo/nintendo-wii/annonce/2771 311 men den er nok også allerede væk
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|
Jeg kender intet til chip mods, hvad er fordelen ved at chippe en Wii??? -Og igen hvis nogen ved det- Ser grafiken bedre ud på EU PAL spil end på USA 480i/p spil??? |
||
![]() |
||
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
![]() |
|
Til alle jer der har fået købt jer en Wii, så kan jeg lige sige at man hos coolshop kan få Rayman Raving Rabbids til 139,- incl. fragt.
Det er nok et af de bedste multiplayer spil der er lavet til Wii'en. Det er megaskægt hvis man er fire samlet. |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
En chip kan bruges til at tage backup af sine org. spil samt afspille dem. Afspille import spil samt afvikle gamecube spil på maskinen via DVD.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
|
Der er i ikke nogen umiddelbar forskel at se på 480i/576i - Jeg kan i
hvert fald ikke se den. Det er dog et must at du (formoder du har LCD eller PDP) køber componentkabel til den. Det vil give en væsentlig forbedring på de spil der understøtter 480p. Jeg er helt enig i at det er en underholdende konsol, men desværre også i at grafikken er sat nogle år tilbage. Jeg kan personligt ikke abstrahere fra det og det irriterer mig igen og igen. Hvis spillene har et ordentligt gameplay, kan man dog se bort fra det. Spiller selv Lego Star Wars: The Complete Saga for øjeblikket og det er super underholdende. Jeg har købt min med chip her: Gamers Shop - Fik den efter 2 dage, chippet med Wiiktus for 3099,- Redigeret af DarkStar - 07-Maj-2008 kl. 18:53 |
||
An a day...
|
||
![]() |
||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|
Så hvis jeg ikke finder det nødvendigt, at tage back-up af spil og ikke har -eller vil afvikle Gamecube-spil, er en chip spild af penge? Nu du skriver import spil, går jeg ud fra det er fx fra USA eller Østen?? Boogie |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg kun prøvet Wii´en 1 gang hos min bror og synes den var vildt sjov, men jeg kan ikke lade være med at tænke over den grafik. Den skal bruges på en 50" plasma eller med projektoren, så jeg spekulerer på, om grafiken vil være så ringe i den størrelse i det ikke er til at holde ud? |
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
|
Hold nu op med al det grafik-snak! Hvis i vidste hvor mange timer, millioner af børn, verden over, har moret sig med det her TV-spil, ville i vide at det er Gameplay'et og vennerne man sidder sammen med det kommer an på Hellere godt gameplay og middelmådig grafik end det omvendte, og Nintendo laver altså nogle fabelagtigt gode/underholdende spil, der bare ikke fås til PS eller Xbox. /Letten |
||
![]() |
||
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
|
Jeg spiller på en 40" - Det ser OK ud men der er stor forskel på hvilke spil der ser godt ud. Lego Star Wars ser f.eks. OK ud, men f.eks. Sega Superstars Tennis giver næsten migræne.. |
||
An a day...
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja kan give dig lidt ret... på den anden side er der tusindvis af folk der synes deres nye Prosonic lcd koblet til stueantennen leverer et super billede! Grunden til at jeg spørger er: jeg skal bruge den med et 50" plasma fra 1,5-2 meters afstand, så hvis grafikken er virkelig fæl på det setup, så må jeg måske vente til en Wii-HD (formoder der i fremtiden kommer sådan een) Og ja, jeg går også op i game-play´et, men billedets kvalitet spiller også en del ind. Grænsen for hvad man synes er et godt billede rykker sig jo hele tiden. Om 10 år synes man nok at grafikken på PS3 er ligesom en slidt VHS vurderes i dag Redigeret af Boogie - 08-Maj-2008 kl. 15:44 |
||
![]() |
||
Biornus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
2 meter var godt nok tæt på en 50 tommers skærm, så ser intet jo pænt ud.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo da, men sidder jo ikke i sofaen, hvis man spiller på Wii´en (tænker jeg) Blu-Ray ser ellers lækkert ud fra 2 meter |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |