|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
bodeen79 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 31-August-2009 kl. 15:07 |
||
Hej Er der nogen der kan hjælpe mig med en guide der fortæller hvordan man sætter sin Wii op til at spille Wii spil via ekstern harddisk.
/BS |
|||
![]() |
|||
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
||
Jo det kan du tro! Prøv følgende guide:
http://wiinyt.dk/forum/discussion/1779/usb-loader-traden/#It em_0 Husk at du kun må overføre dine egne spil ![]() |
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
||
Den her er lidt bedre - så får du også Wiiflow ind. http://wiinyt.dk/forum/comments.php?DiscussionID=1775 Det er lettest at få formateret HDD'en til WBFS via PC værktøjet WBFS manager |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
||
Den guide ligger også som første punkt i linket fra før ![]() |
|||
![]() |
|||
williamcharlie ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Brug usb loader full. finder selv cover og kan updateres og den kommer ikke med error 002 fejl.
|
|||
![]() |
|||
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
||
Tillad mig at genoplive denne gamle tråd. Jeg har kigget lidt på de forskellige fora som nævnt længere oppe, men er det bare mig eller virker det en anelse kompliceret?
![]() Nå, men for at komme til sagen. Knægten har en Wii som jeg selv har installeret en DriveKey i. Det fungerer perfekt med backupkopierne af hans spil. Men nu er Convenience-faktoren også begyndt at spille ind, og jeg synes det ville være genialt med en lille USB-disk så man slap for alle disk-skiftene og de ridser det altid medfører. Ja, jeg kan selvfølgelig altid brænde en ny, men problemerne opstår selvfølgelig altid mens man er på arbejde, hvor der ikke altid lige kan ydes support på hjemmefronten. Jeg har anskaffet sådan en lille fætter fra WD - 320GB 2,5” disk (http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=693), formatteret den med WBFS som kim.t skriver længere oppe, og lagt sønnikes spil derover på. Men herfra er jeg noget i tvivl om det videre forløb. Er der nogen der kan skære ud i pap hvordan jeg kommer videre? Kan man slippe for at installere alle mulige mystiske ting – homebrew, bootmii og hvad ved jeg - for at få en USB loader til at virke sammen med den DriveKey-modificerede Wii? Og hvis ikke – er der så nogen risiko ved at kombinere softmodding med DriveKey, eller skal den afmonteres igen? |
|||
![]() |
|||
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
||
Jeg har chip i min, men valgte at softmodde, netop for at slippe for at skifte spil hele tiden. Det er ufattelig nemt og det spiller bare. Der er en glimrende guide her: http://www.wiisoftmod.dk/forums/wii-softmod-4-2-guide-v14-final-t773.html
|
|||
![]() |
|||
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
||
Sidder chippen så stadig i? |
|||
![]() |
|||
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
||
Bare husk IKKE at opdatere wii til mere end version 4.2, ellers går det galt. Så indstil Bootmii til at afbryde online- og disk opdateringer af wii menuen, så går det nok. Men shoppen duer ikke længere...
|
|||
![]() |
|||
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Aha! Jamen så vil jeg prøve at kaste mig ud i det! Jeg kommer efter dig hvis ikke det virker
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Update:
Kørte installationen som beskrevet i guiden. Alt gik som det skulle, og det fungerer perfekt! ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |