|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Blomsten ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 06-Februar-2008 kl. 00:29 |
Halløjsa Lille blomst søger kanon tilbud på will med 3 betjeninger...... gerne sports spilet med bowling med :o) Hjælp mig lige drenge .......
|
|
Skriv snart
Mvh Blomsten |
|
![]() |
|
Blomsten ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
upsssssss en wii
|
|
Skriv snart
Mvh Blomsten |
|
![]() |
|
![]() |
Søger en billig wii konsol
|
|
Skriv snart
Mvh Blomsten |
|
![]() |
|
![]() |
der kan jo ske taste fejl....... håber der er nogen der kan hjælpe |
|
Skriv snart
Mvh Blomsten |
|
![]() |
|
morphar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Det er muligt at redigere sine indlæg :) |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
hvad er billigt i dine øjne? kan se nogle til 2000,- på edbpriser, men ingen af dem ser ud til at have dem på lager..
ellers så bliver det omkring de 2200,- kr .. blandtandet hos elgiganten. men ingen af de priser er med 3 controllere.. så hvis det ikke er billigt for dig, så er bedste bud måske at kigge i den blå avis, ebay, qxl eller lign.? har i hvert fald ikke set eller hørt om nogle specielle tilbud på wii'en ![]() |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
![]() |
Nintendo har svært ved at følge med efterspørgselen på WII'en i øjeblikket, pga. at den er blevet så populær.
Derfor er der også rigtig mange steder, hvor den ikke er på lager i øjeblikket. Så længe der er mangel på den, tror jeg ikke den falder i pris desvære. Har selv kigget nettet og butikker igennem for en billig wii, men forgævs. På DBA og QXL, er de få der kommer til salg, lige så dyre som en ny wii ![]() Men god jagt på en billig wii ![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
morphar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Jeg har netop købt en hos EB Games, det sidste af 4 steder jeg var, og de havde tilfædigvis en på lager. Den kostede 2199 for selve konsollen og så skal man jo have en ekstra remote og en nunchuck. Så det løb op i en 2900 kr ca. Der er et par hundrede kr at spare ved at købe den igennem et sted som www.coolshop.dk, men du ville jeg have den her og nu ;-) Tennis er alt for underholdende! :-D |
|
![]() |
|
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Tennis er fantaaaaastisk! Specielt når man mestrer serven, der frembringer
røgskyer efter bolden. LOL! ![]() Redigeret af ptheglev - 07-Februar-2008 kl. 11:34 |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Huh? Hvordan gør man det?? ![]() -Kent |
|
![]() |
|
![]() |
haha, ja - det er klasse...den er dog let at ta' - synes du det sværeste er at retningsbestemme sine smash oppe foran nettet. @kbh4, den måde de lykkedes for mig er med et lille twist frem- og nedad...lidt svært at forklare :/ |
|
![]() |
|
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
1.799,- incl. Wii Sports i ElGiganten fra mandag i uge 7. Go, boy! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |