recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WIMP - 100% amatørprodukt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWIMP - 100% amatørprodukt

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mring Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2011 kl. 12:47
Hvordan er det med spotify og logitech touch som jeg bruger til mit musik streamning. Wimp virker fint på touch.
Til top
obdrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 18:00
Jeg har nu omsider fået lov at betale. Problemet er så nu, at det nu kun virker på PC-en og ikke på telefonen.
Jeg skrev til Telenor og de har nu svaret 2 dage senere med, at jeg brugte forkert password. WIMP har, efter jeg har fået lov at betale, virket fint på PC-en, men ikke på min HTC-Legend. Det virkede fint på telefonen også i gratisperioden. Det hjalp ikke at Telenor gav mig nyt password, så de har vist ikke rigtigt styr på deres fejl.

Andre der har lignende problemer med WIMP- Telenor?

Morten
Til top
drcph Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Juni-2009
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 19:12
Jeg snakkede med Telenor i dag og de sagde at de pga. systemopgradering over den sidste uge har haft problemer med især Wimp. De sidste problemer forventedes løst i løbet af de næste par dage.
Til top
obdrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 22:39
I dag prøvede jeg en geninstalering af WIMP på telefonen, og det løste problemet, så det nu virker på både PC og telefon.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu