|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
henrikv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Altså, er der noget jeg skal kigge efter, udover den digitale udgang?
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Digital udgang som virker med højttalerne :) - præcis hvad det skal være ved jeg ikke desværre.
|
|
![]() |
|
henrikv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
ok, tak for alle jeres svar
![]() Jeg vender sikkert tilbage, når jeg har researchet lidt mere.
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Checkede lige specs. på højttalerne. Du skal finde en bærbar der kan levere et digitalt format i enten S/PDIF (RCA) eller AES/EBU (XLR).
S/PDIF er nok dit bedste bud - god vind med det.
|
|
![]() |
|
Alland82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Hvis du vælger at gå med Netbook løsningen, så kig på M2Tech HiFace - den fås hos Vassago Hifi og gør det skide godt når det kommer til at sende et digitalt signal videre fra en bærbar.. Den koster så også 7-800,- oveni prisen på computeren..
Jeg har personligt en SB Touch, og betjener den primært med en iPad = genialt!! Virkelig fed måde at styre både WiMP, netradio og eget musikbibliotek.. SB kan også fjernbetjenes fra din computer via. din normale webbrowser, og det kører glimrende.. iPod, iPhone og Android-telefoner kan også fjernbetjene samtlige Squeeezebox-modeller.. //Allan |
|
Elac FS247 | Primare SPA21 | Squeezebox Touch+HiFace
Synology DS411 | LG 55LM670 -------------- Xindak XF-1000S | SB Touch+HiFace m. Welborne PSU | Peachtree Dac-It | Heed CanAmp | B&O H6 |
|
![]() |
|
![]() |
Der er en touch i den blå til 1400. Køb den så er du også klar til at udvide til flere rum med tiden med mulighed for synchroniseret lyd osv. osv.
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan en HDMI udgang + en RCA konverter bruges, som led imellem laptop og aktive højttalere?
|
|
![]() |
|
![]() |
Tjo måske - men tror det bliver noget rod og sikkert også langt dyrere end at købe den boks som Allan foreslår ovenfor.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |