|
Wimp HIFI? Erfaring? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Knap 90% af udbuddet ligger i FLAC og der arbejdes stadig på at få det sidste med også, men noget af materialet er svært at skaffe i ordentlig kvalitet.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg er stadig ikke stødt på noget, det ikke er i FLAC, og jeg har langt fra en mainstream musiksmag. Så ja, 90% and going, helt sikkert.
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Der har været en del jazz, der har manglet.
De 90% er tal direkte fra Wimp og altså ikke et gæt! Deres logfiler siger også, at indenfor det sidste år, er det materiale der streames på Hifi abbonnementet 97% er FLAC filer.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Nej nej. Var nu godt klar over, at det var dem selv, der sagde over 90%. Men det er jo ikke uhørt, at firmaer pynter på deres tal :)
Jeg er dog ret imponeret over, at alt det obskure metal jeg hører, alt sammen er i FLAC. Er ret imponeret over, at de har skaffet CD'er, som jeg ikke selv kan finde længere. Lige netop til lossless, har de nemlig selv måttet finde alle CD'erne og rippe dem, da de ikke kunne få det i lossless fra pladeselskaberne. |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Ej mand bliver da nød til at få det prøvet...
Det hele skyldes self. At min Mac er i stykker, og den plejer jeg at streame losless fra via Apple tv, så jeg er i krise på mange måder haha |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Det skulle være muligt, at få en 30 dages prøveperiode gratis. Så du har ingen undskyldning for ikke, at prøve det :)
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Ja bliver jeg nød til ;) hva modtager du igennem nagash?
Hmm gad vide om nettet her på landet egentlig kan trække det? ;p Har kun 7 Mbit hahahaha |
|
|
|
![]() |
|
Agent Orange ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 25 |
Nu hører jeg selv ret meget obskurt metal, og jeg fandt netop en hel del som ikke var tilgængeligt som lossless. Jeg fandt efterhånden nok til, at jeg ikke fandt det pengene værd. Af det jeg lige kan huske i skrivende stund manglede f.eks Trelldom, Infinitum Obscure, Denial of God og nyere Illdisposed som lossless. Og så manglede Storm of the Lights Bane fuldstændigt og det er næsten mere diskvalificerende - men det er nok bare mig. |
|
![]() |
|
Så har jeg lyttet til det henover weekenden! Generelt er jeg forbavset over der egentlig ligger forholdsvis meget musik, men omvendt er der nogle sjove huller ;-).
Indtil videre er jeg kun stødt på et album som ikke var i hi-fi, så det jo egentlig meget godt. Rent kvalitetsmæssigt må jeg sige det virker ret så godt, nu jeg desværre på ny forstærker så der er mange ting der spiller puds... Men til at være streaming må man sige det godt! |
|
|
|
![]() |
|
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
Jeg kan godt lide deres redaktionelle tilgang til tingene, og foretrækker absolut at tjenesten er albumbaseret fremfor at udelukkende at fokusere på playlister (det er vist det Spotify gør. Jeg har ikke prøvet det)
Jeg er sådan set enig med i at jazzen mangler lidt, men det er OK med mig, da jeg som jazzfan har en del obskure ting allerede, som jeg er i gang med at rippe til en NAS. Jeg tror de huller de fleste lægger mærke til generelt, er fraværet af grupper som Metallica. Til gengæld skorter de ikke på Beatles, Michael Jackson og andre af de helt store. |
|
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |