|
WiMP – mange udfald |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg var i Hi-Fi Klubben i Aarhus i går for at høre lidt mere om SONOS BOOST.
Jeg fik at vide, at problemet også meget vel kan skyldes, at man har en for dårlig router. En løsning kan derfor være at købe en bedre router - f.eks. som nedenstående. Jeg blev også foreslået først at prøve at nulstille mine SONOS enheder én ad gangen. |
|
![]() |
|
iVinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan meget vel være ... Har ihvertfald tidligere mistænkt Stofa for at levere noget skrammel, den første router vi fik (Thomson) var konstant nede og med udfald på hele forbindelsen men det blev rettet op da vi fik klaget og skiftet til en Cisco. Jeg forstår dog ikke hvorfor der skal være udfald på SONOS systemet når der ikke er udfald på WIMP på iPhone, iPad eller Computeren, og vi har heller aldrig haft udfald på Netflix. Wimp skrev til mig de ikke kunne se nogle problemer med de numre jeg henvendte mig omkring og det samme gjorde SONOS.
Redigeret af iVinther - 27-Januar-2015 kl. 18:22 |
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har haft WiMP hifi i 4 mdr uden problemer på sonos og mobil! Nu fejler det fælt på mit sonos, mobil kører fint, det er en connect og med bridge, på en netgear R7000 Router, det er ihvertfald en meget god Router, og det er på yousee 80/30 og som sagt ingen problemer med mobil på samme Router! Det er pi... Irriterende!
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har lige fået nedenstående svar fra SONOS Support efter at jeg har sendt en diagnostik til dem. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg går ind og sættter nedenstående indstillinger, og om det vil hjælpe noget? Det mærkelige er også som andre oplever, at det kan køre fint i en periode og så pludseligt stopper det hele tiden. Jeg har igen sat min SONOS Bridge direkte kablet til min router. Måske har det forbedret stabiliteten. Før havde jeg en SONOS Play 3 direkte kablet til min router. Burde det ikke give det samme? Dear Martin, It's actually DNS problem. So it lays with your Internet provider.
- But its something we can change in the router if its unlocked.
There will be no need to buy a BOOST.
Primary server: 208.67.222.222
Secondary server: 208.67.220.220
If you do not know how to configure this, please get in touch with us via telephone and we can guide you through the process.
When you are calling you need to be at your Sonos system and have a Windows or Mac computer available.
Our opening hours and contact information can be found at: http://www.sonos.com/contact
Do make sure
that you are calling the correct number for your country by selecting
the correct region in the top right hand corner of the web page.
Please also have your reference number available when calling.
Reference #: 150124-000525
Thanks and regards,
Nicolai Sørensen
Sonos Customer Care |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sonos' service er som altid i en klasse for sig. Har været kunde siden 2009, og det er altid eksemplarisk. Ingen andre leverandører jeg har prøvet - uanset produkttype - kommer bare i nærheden. De kommer med en løsning, de tilbyder at guide pr. telefon - og de forsøger ikke at sælge dig Boost. For nylig døde min CR200 - 5,5 år efter køb. De sørgede for en nyistandsat for 1.000 kr.
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |