recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wimp til squeezebox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWimp til squeezebox

Besvar Besvar Side  <1234 10>
Forfatter
Besked
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 21:48
Jeg har prøvet at få et 60 dages gratis prøveabonnemt til min SQueezebox, men jeg får ikke et password tilsendt til min mobil. Så jeg kan ikke komme videre.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
jsmidt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2006
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 22:04
Hej

Jeg tror fortsat ikke at de har åbnet for DK tlf. nr. 

Det er korrekt, at WIMP applikationen nu fremgår som dansk bruger under mysqueececenter - dette er nyt. Jeg får dog samme fejl som når jeg loggede på mysqueececenter som norsk bruger Dead - her har applikationen været længe. Men når jeg taster DK tlf. (alle forsøg xxxxxxxx, 0045xxxxxx, +45xxxxxxxx og 45xxxxxxxx) og mit password fremkommer samme fejl som jeg får nu (under dansk login), nemlig at tlf. nr. eller password er forkert.

Men.....mon ikke der snart er åbnet op for det nu når vi kan se applikationen som DK bruger. Som meddelt tidligere har kundeservice i norge netop (idag) oplyst, at alt er klar, men at man afventer telenor/logitech! Hvorfor man afventer telenor forstår jeg ikke - jeg var af den opfattelse at det nu netop var blevet til rådighed for alle!

Kom nu Telenor/Logitech - eller hvem det er der skal "åbne" op herop - de kan I norge, alt er klar i Danmark - så hvad venter I på Wink

Glæder mig som en lille dreng til at jeg kan streame i udemærket kvalitet via mit logitech system!

/Jesper
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 14:57
Så virker det på Squeezebox i DK Thumbs UpClapSmile
Til top
jsmidt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 20:33
Big smile - jeg er en rigtig glad mand - nu er wimp kommet til logitech - og hvor det spiller perfekt! Hurtigt (som man kender det fra wimp på pc/mac), god lydkvalitet selvom det ikke er lossless.

Jeg har intet med wimp at gøre - men må blot kaste mig tilbage og sige, howwwwwwww.

Alle der har wimp og logitech produkt - det kan ikke gå for stærkt med at tilmelde wimp til jeres logitech produkter.

/Jesper
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Point: 907
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 22:54
Skal man være kunde hos Telenor for at kunne bruge det? Altså som i at have et mobil/internet-abonnement hos dem?
Til top
jsmidt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af opzouten opzouten skrev:

Skal man være kunde hos Telenor for at kunne bruge det? Altså som i at have et mobil/internet-abonnement hos dem?

Man skulle i starten - men jeg mener det netop er "frigivet" til alle - gå ind på www.wimp.dk og se om du kan registrere dig. Jeg mener de styre adgang med tlf. så jeg tror man skal have et tlf. nr., men om det skal være hos Telenor tror jeg ikke.

Mit er iøvrigt hos Telenor.

/Jesper
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 23:25
De har frigivet det. Det er kun hvis du vil have den 30 eller 60 dages prøvetid du skal være telenor kunde for at få.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
agerbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-April-2006
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 00:02
Oprindeligt skrevet af jsmidt jsmidt skrev:

Big smile - jeg er en rigtig glad mand - nu er wimp kommet til logitech - og hvor det spiller perfekt! Hurtigt (som man kender det fra wimp på pc/mac), god lydkvalitet selvom det ikke er lossless.

Jeg har intet med wimp at gøre - men må blot kaste mig tilbage og sige, howwwwwwww.

Alle der har wimp og logitech produkt - det kan ikke gå for stærkt med at tilmelde wimp til jeres logitech produkter.

/Jesper

Hej Jesper !

Har prøvet at registrere min Squeezebox på wimp.dk/sbox hvor jeg har angivet mit mobilnummer, mail adresse og Squeezebox'ens PID kode. Jeg skulle angiveligt få en SMS med password til WIMP kontoen, men det får jeg ikke.

Hvordan fik du din registrering igennem ?

M.v.h.
Poul

Redigeret af agerbek - 10-Februar-2011 kl. 00:12
Til top
ezyryder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Februar-2010
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 17:06
Touchdown.. Virker også her... Troede jeg skulle bruge SMS kode som aldrig kom men pludselig var der hul igennem.. Hav lidt tålmodighed. Tror Telenor ruller valide numre ind i WIMP databasen pt.

Det er fandeme for nice :-)
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Oktober-2007
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af NikolajC NikolajC skrev:

Det helt store problem ved play er for mig lydkvaliteten. Prøv f.eks den nye android app. Helt ubrugeligt i mine øjne.
man skal heller ikke se musik.. man skal lytte.. ;)
Til top
Pongman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2007
Point: 259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 17:24
Hvilke modeller af squeezebox har fået det til at virke med ?
Har en Duet og har oprettet en Wimp konto og registreret mig på wimp.dk/sbox (bliver forwardet til .no).

Men kan ikke se noget på http://www.mysqueezebox.com/appgallery - kan det komme senere som ezyryder siger når de har syncet ?
Til top
ezyryder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Februar-2010
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 17:45
Jeg har det til at virke på en Classic og Boom. Jeg ved det virker på en Touch så jeg tror umiddelbart det virker på alle.

PS: Måtte opgradere Squezzecenter til 7.5.3 og lige så med Netgear ReadyNAS og selve Squeezebox classic.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu