|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | |
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Jeg har prøvet at få et 60 dages gratis prøveabonnemt til min SQueezebox, men jeg får ikke et password tilsendt til min mobil. Så jeg kan ikke komme videre.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Hej Jeg tror fortsat ikke at de har åbnet for DK tlf. nr. Det er korrekt, at WIMP applikationen nu fremgår som dansk bruger under mysqueececenter - dette er nyt. Jeg får dog samme fejl som når jeg loggede på mysqueececenter som norsk bruger ![]() Men.....mon ikke der snart er åbnet op for det nu når vi kan se applikationen som DK bruger. Som meddelt tidligere har kundeservice i norge netop (idag) oplyst, at alt er klar, men at man afventer telenor/logitech! Hvorfor man afventer telenor forstår jeg ikke - jeg var af den opfattelse at det nu netop var blevet til rådighed for alle! Kom nu Telenor/Logitech - eller hvem det er der skal "åbne" op herop - de kan I norge, alt er klar i Danmark - så hvad venter I på ![]() Glæder mig som en lille dreng til at jeg kan streame i udemærket kvalitet via mit logitech system! /Jesper
|
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Så virker det på Squeezebox i DK
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
![]() Jeg har intet med wimp at gøre - men må blot kaste mig tilbage og sige, howwwwwwww. Alle der har wimp og logitech produkt - det kan ikke gå for stærkt med at tilmelde wimp til jeres logitech produkter. /Jesper
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() |
Skal man være kunde hos Telenor for at kunne bruge det? Altså som i at have et mobil/internet-abonnement hos dem?
|
|
![]() |
|
![]() |
Man skulle i starten - men jeg mener det netop er "frigivet" til alle - gå ind på www.wimp.dk og se om du kan registrere dig. Jeg mener de styre adgang med tlf. så jeg tror man skal have et tlf. nr., men om det skal være hos Telenor tror jeg ikke. Mit er iøvrigt hos Telenor. /Jesper
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
De har frigivet det. Det er kun hvis du vil have den 30 eller 60 dages prøvetid du skal være telenor kunde for at få.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Hej Jesper ! Har prøvet at registrere min Squeezebox på wimp.dk/sbox hvor jeg har angivet mit mobilnummer, mail adresse og Squeezebox'ens PID kode. Jeg skulle angiveligt få en SMS med password til WIMP kontoen, men det får jeg ikke. Hvordan fik du din registrering igennem ? M.v.h. Poul Redigeret af agerbek - 10-Februar-2011 kl. 00:12 |
|
![]() |
|
ezyryder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Touchdown.. Virker også her... Troede jeg skulle bruge SMS kode som aldrig kom men pludselig var der hul igennem.. Hav lidt tålmodighed. Tror Telenor ruller valide numre ind i WIMP databasen pt.
Det er fandeme for nice :-) |
|
![]() |
|
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
man skal heller ikke se musik.. man skal lytte.. ;)
|
|
![]() |
|
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Hvilke modeller af squeezebox har fået det til at virke med ?
Har en Duet og har oprettet en Wimp konto og registreret mig på wimp.dk/sbox (bliver forwardet til .no).
Men kan ikke se noget på http://www.mysqueezebox.com/appgallery - kan det komme senere som ezyryder siger når de har syncet ?
|
|
![]() |
|
ezyryder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg har det til at virke på en Classic og Boom. Jeg ved det virker på en Touch så jeg tror umiddelbart det virker på alle.
PS: Måtte opgradere Squezzecenter til 7.5.3 og lige så med Netgear ReadyNAS og selve Squeezebox classic. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |