|
WIMP via Airplay?? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vækker lige denne tråd til live..!
er der nogen der ved om det stadig er tilfældet at Apple produkter nedsætter bitraten ved streaming fra wimp via Airplay..?
bruger selv Wimp på min iPad og streamer musikken til min Marantz sr7005, og lydkvaliteten er ikke anderledes end når jeg benytter iPeng / Squeezebox, så kan tænkes at den lave bitrate ikke gælder når man er forbundet via Wifi men kun 3G..
|
|
![]() |
|
hunter123 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Tror kun det er på wifi.
Jeg har i øvrigt lige fået en macbook air, kan det virkelig passe at man ikke kan køre wimp over airplay? Jeg kan ihvertfald kun finde airplay ikonet, når jeg er i itunes ![]() Det fungerer fint på min iphone. Ps, håber der stadig er nogen der læser tråden.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Der kommer snart nyt styresystem til Mac, Mountain Lion, og det får skærmdublering til Apple tv, så måske bliver der også mere Airplay. Mountain Lion skulle komme i denne måned.
Redigeret af Brixen - 13-Juli-2012 kl. 19:43 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
hunter123 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Hvad er efter jeres mening det bedste macprogram (gerne gratis) som fås lige nu, der streamer musik fra alle programmer til airport express?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |