recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WIMP via Airplay??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WIMP via Airplay??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 09:51
vækker lige denne tråd til live..!

er der nogen der ved om det stadig er tilfældet at Apple produkter nedsætter bitraten ved streaming fra wimp via Airplay..?

bruger selv Wimp på min iPad og streamer musikken til min Marantz sr7005, og lydkvaliteten er ikke anderledes end når jeg benytter iPeng / Squeezebox, så kan tænkes at den lave bitrate ikke gælder når man er forbundet via Wifi men kun 3G..
Til top
hunter123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunter123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 18:47
Tror kun det er på wifi. 

Jeg har i øvrigt lige fået en macbook air, kan det virkelig passe at man ikke kan køre wimp over airplay?

Jeg kan ihvertfald kun finde airplay ikonet, når jeg er i itunes Confused

Det fungerer fint på min iphone. 

Ps, håber der stadig er nogen der læser tråden. 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 18:55
Der kommer snart nyt styresystem til Mac, Mountain Lion, og det får skærmdublering til Apple tv, så måske bliver der også mere Airplay. Mountain Lion skulle komme i denne måned.

Redigeret af Brixen - 13-Juli-2012 kl. 19:43
Venlig hilsen
KB
Til top
hunter123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2008
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunter123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 20:05
Hvad er efter jeres mening det bedste macprogram (gerne gratis) som fås lige nu, der streamer musik fra alle programmer til airport express?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu