|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() |
|||
Jeg har ikke oplevet det endnu. Men du skal jo stadig have i mind at win7 er beta software, og slet slet ikke færdigudviklet endnu. Jeg har stadig min vista installation liggende på en anden partition, som jeg på 2 sek. kan skifte over til, hvis win 7 media centret fucker for meget. |
||||
![]() |
||||
Rumko ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|||
Den er ude som en torrent fil. Jeg vil lige nævne der går mange rygter om Microsoft smider Release Candidate til fri downloadning i slutning maj måned. Deres beta udgave virker kun til august måned 2009 hvor RC vil gælde til juni 2010. Dog er dette kun rygter indtil videre. Men en hurtig google søgning vil bekræfte dette fram mange forskellige kilder. Evt læs her. http://www.osnews.com/story/21204/Windows_7_Release_Candidat e_Coming_in_May Som I kan læse skulle den komme i 32 og 64 bit vers. Pt kører jeg selv med 7057 på min alm. PC, kan kun sige positive ting indtil videre.. Dog venter jeg med at smide det på mit HTPC, da jeg endelig har fået Vista til at køre som det skal.
|
||||
![]() |
||||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|||
Jeps, det er nu meget smart, og skal jeg formatere igen, laver jeg også en ekstra partition til at teste med win 7 på. Jeg ved godt det er en beta. men de er meget tæt på RC. og hver gang der kommer en ny version, er der fixet noget, også er der noget andet galt istedet. men men, sådan er det jo... |
||||
![]() |
||||
krazzen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|||
Samme problem med WMP her. jeg fandt dog ud af at det skyldes nogen filer i mit mediebibliotek. Så jeg har indtil videre kun lagt de MP3'ere ind som jeg hører meget. Det samme med vores ret store billed-bibliotek, hvor den også crashede når jeg tilføjede det. Jeg oplever også at den af og til pludselig stopper når jeg streamer radio via nettet. Ud over det er jeg positivt overrasket over hvor godt den kører, og bl.a. uden næveværdige ændringer selv slukker efter 30 min og tænder/slukker for at optage. Jeg har dog også lidt problemer med at få åbnet op for Wifi-streaming til min net-radio i køkkenet, men det finder jeg ud af en af de nærmeste dage. |
||||
![]() |
||||
Dew2000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|||
Jeg har siddet og nørdet lidt og har fundet ud af at de nyeste Windows 7 BETA drivere til FireDTV - var skyld i at WMP crashede. Jeg har installeret den "gamle" 5.2 BETA driver til Vista og nu kører alt perfekt ! - uden undtagelser. Jeg blev ledt på sporet af eventloggen som kommer med følgende fejl: Faulting application path c:\programfiles\windows media player\wmplayer.exe Faulting module path C:\programfiles\FireDTV\decoder\mcmpgdmx.ax Gad vide om ikke jeres eventlog skriver det samme |
||||
![]() |
||||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() |
|||
Indtil videre er ingen programmer crashet her, og htpc kører ellers konstant når vi er hjemme. |
||||
![]() |
||||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|||
Min event viewer skriver også det her Faulting application path c:\programfiles\windows media player\wmplayer.exe Faulting module path C:\programfiles\FireDTV\decoder\mcmpgdmx.ax Jeg har lige fjernet fluebenene fra musikken så den ikke finder nogen mappe, og installeret 5,2N igen.. må se om det gør en forskel :)
|
||||
![]() |
||||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|||
Jeg mangler ffdshow support for at få mediacontrol til at virke |
||||
![]() |
||||
LarsenLP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
|||
Prøvede en frisk installation af 7068 her i weekenden, men rendte ind i "PlayReady update" problemet på hhv. TV3 og Discovery, samt at jeg ikke kunne få forbundet en Linksys DMA 2200 extender, så endte med at rulle tilbage til 7057... Mht. hyppige crashes af Windows Media Player, havde jeg problemet på 7057, indtil jeg fjernede alle stier i Media libraries til videoer, musik og billeder. Kører stadig med Windows 7 beta driveren til FireDTV. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |