|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
Ja det afhænger selvfølgelig af softwaren man skal køre, men så vidt jeg har forstået så kan man godt køre 32 bit programmer på et 64 bit operativ system. Er det ikke sandt ? Nogle der har erfaringer i om dette kører fungerer fornuftigt ? |
|
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|
![]() |
|
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Et godt sted at starte: Kør Windows 7 Upgrade Advisor, og find ud af om de programmer du har installeret er kompatible med henholdsvis 32 / 64 bit. |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
![]() |
|
fisterolfert ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Hejsa, lige et hurtigt spørgsmål. Jeg køre pt. med windows 7 64-bit, den version man kunne downloade gratis og som udløber her i marts.
Kan jeg også nøjes med at købe opgraderings versionen hvis jeg gerne vil undgå at slette hele min pc, har dog 2 partitioner på den, så burde forhåbentlig bevare alt der ikke ligger på c-drevet?
Venlig hilsen Allan
|
|
![]() |
|
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
How-To Geek
Eller installer fra scratch - installer først Win7 uden at indtaste licenskode, lav derefter en upgrade installation af Win7 oveni hvor du indtaster licenskode (altså en Win7 upgrade af Win7). Redigeret af Duelund - 18-Januar-2010 kl. 13:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |