recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Win 7 til server
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWin 7 til server

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Emne: Win 7 til server
    Sendt: 01-Juni-2010 kl. 22:47
Hejsa herinde

Jeg er sku lidt ny mht windows 7, så har lige et spg om hvordan jeg finder min server på netværket

jeg har en bærbar med win 7 home, og så har jeg en server der kører windows home server, som er tændt 24/7

jeg skal så finde min server på netværket så jeg kan administrere mine filer osv på serveren, men hvordan finder jeg min server på win7 maskinen, i xp kunne man jo bare gå i søg, og så søge efter computer på netværket, kan ski ikke lige finde den feature her, det er sikkert nemt når man ved det, men det gør jeg ikke endnu, så håber en venlig sjæl lige kan hjælpe mig her
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2010 kl. 22:51
Netværk i stifinder burde kunne gøre det.

Hvis den ikke er der, skal du nok have din 7'er sat på samme arbejdsgruppe.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2010 kl. 23:22
fandt ud af man skal ind i netværks og delingscenter , ned i "vælg indstillinger for hjemmegruppe og deling" under rediger avancerede delingsindstillinger og så sætte den til " slå adgangskodebeskyttet deling fra" så fandt jeg min server med det samme under netværk, så det var lige en guide til andre hvis de har lign. problemer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu