|
Win 8 app - news app |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2013 kl. 21:57 |
Med tanke på nedenstående video, føler jeg mig noget af en huleboer, når jeg ikke engnag kan vælge nyheder på dansk i denne app på Windows 8. Er der nogen der kender tricket?
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
fejl
Redigeret af Beanie - 15-Januar-2013 kl. 12:29 |
|
![]() |
|
Sorry for ovenstående. ![]() ![]() ![]() Redigeret af Beanie - 15-Januar-2013 kl. 12:30 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Der ligger da DR i windows 8 apps?? Dog er de engelsk, (og det kan man så undre sig voldsomt over, at DR laver en news app til windows 8, på engelsk). |
|
![]() |
|
Det er lige nøjagtig det, jeg undrer mig over. Søger derfor et trick til at læse nyheder på danske i app'en
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Måske man bare skal smide DR på porten for landsforræderi. (Danmarks Radio - på engelsk. Så bliver det vist ikke værre).
Seriøst, så mener jeg der skal/bør rettes en kritik til DR for dette. Det virker som om de der har lavet appén, har haft mere fokus på at udlændinge kunne læse nyheder. Og det er fair nok, men så skal de bare få nogle andre til at lave den app for dem. DR er for og BETALT af danskere. Længere er den sådan set ikke. Bortset fra det, så kan jeg ikke hjælpe dig med dit problem, sorry!
|
|
![]() |
|
Nyheder På English. Det kører sgu bare...
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |