|
Win 8 - genopretningsdisk ??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jhj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2010 Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 14:53 |
Hej
har lige fået ny pc med win 8. Jeg vil gerne have lavet en genopretningsdisk af systemet, i tilfælde af, at det senere skal geninstalleres... men hvordan gør man lige det ???? ville egentlig også gerne af med log-in skærmen - kan det lade sig gøre ??? hilsen John
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du skal i PC settings>Generel>Advanced Start-up.
så skule der være mulig at laver der
|
|
![]() |
|
Stormers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Jeg har selv arbejdet med at sætte en win 8 til at boote direkte til XBMC.
Jeg vil mene du kan bruge del 1 og 2 af denne guide til at slippe forbi login skærm:
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Tip #19 og #21 skulle hjælpe: http://www.techradar.com/news/software/operating-systems/50-windows-8-tips-tricks-and-secrets-1028220/page:3#articleContent
BS
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
Hvis det er ligesom i Windows 7 gør du følgende:
Klik på start og gå ind i kontrolpanel, klik på pilen ved kategori oppe i højre hjørne, vælg store ikoner, klik på sikkerhedskopiering og gendannelse, klik på opret en systemafbildning.
Følg vejledningen og brænd ud på et passende antal DVDer.
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Måske skulle du bare ikke have svaret.
|
|
![]() |
|
ilithanos ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2012 Sted: DENMARK Status: Offline Point: 32 |
Hvis pcen kommer med en genoprettelses partition kan du muligvis lave din genoprettelsesdisk via Win + W og skrive Genoprettelsesdrev og så vælge Opret et Genoprettelsesdrev. her er der mulighed for at kopiere genoprettelsespartitionen ud på disken.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Når man køber ny PC nu med Windows 8, bliver man så ikke mere bedt om at lave enten en genopretningsdisk eller en sikkerhedskopi af Windows på fx drev D:? Ligesom jeg gjorde med min Windows 7-maskine, hvor der med det samme efter første opstart var et pop-up-vindue, hvor jeg kunne lave sikkerhedskopien af systemet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |