recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - win 8 tilbager til win 7 , HJELP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

win 8 tilbager til win 7 , HJELP

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: win 8 tilbager til win 7 , HJELP
    Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 00:13
hej alle

jeg var lidt for hurtig at opdatere mit ny indkøbte thosiba ultrabook fra win 7 til win 8...

men jeg kan ikke bruge PT win 8 til noget , den understøret ikke mange af de programmer jeg bruge på mit arbejde, samt kan jeg ikke bruge den sammen med en del af mine hardwer...

jeg har opratet recovery USB af win 7 før jeg odaterede til win 8 , men problem er at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg kan boote win 8 så jeg kan genindstalere mit win 7 fra USB som jeg fik lavet ..

mit ny PC er kun 2-3 dage gammel der er godt nok sur start jeg har rødet mig en i ...

HJELP !!!
Til top
Betak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-September-2009
Sted: Denmark
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Betak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 08:18

Prøv at starte i: Settings>Change PC settings>Generel>Advanced Start-up.

("settings" er dén i "Charms" - Swipe ind fra højre side af skærmen, eller hold musen i nederste højre hjørne, og før den op).  Eller tast blot "Win+c".

Mvh

Redigeret af Betak - 29-Oktober-2012 kl. 08:28
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 09:23
jeg kan godt kommer i Advanced start up, men problemet er hvad efter...jeg har googlet en del timer uden held..
der skal siges at jeg ikke lige fram er nogen PC guru
Til top
ilithanos Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Juli-2012
Sted: DENMARK
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ilithanos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 14:00
Det du gerne vil er vel egentlig at geninstallere din windows 7 og derved fjerne windows 8?

den recovery usb du har oprettet, er den oprette som et disc image via windows 7's wizard, eller er den lavet ved hjælp af et værktøj fra toshiba?

Jeg tænker umiddelbart at du skal prøve at boote din pc direkte fra usben.

dette skal hvis jeg ikke husker helt forkert gøres ved at ændre en sætting i bios, eller ved at trykke F10 eller F2 under opstart, kan ikke sige hvilken med sikkerhed da det er lang tid siden jeg har brugt en toshiba.

Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

hej alle

jeg var lidt for hurtig at opdatere mit ny indkøbte thosiba ultrabook fra win 7 til win 8...

men jeg kan ikke bruge PT win 8 til noget , den understøret ikke mange af de programmer jeg bruge på mit arbejde, samt kan jeg ikke bruge den sammen med en del af mine hardwer...

jeg har opratet recovery USB af win 7 før jeg odaterede til win 8 , men problem er at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg kan boote win 8 så jeg kan genindstalere mit win 7 fra USB som jeg fik lavet ..

mit ny PC er kun 2-3 dage gammel der er godt nok sur start jeg har rødet mig en i ...

HJELP !!!

Sidder bogstaverne ikke de samme steder, som i Windows 7?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu