|
win 8 tilbager til win 7 , HJELP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 00:13 |
hej alle
jeg var lidt for hurtig at opdatere mit ny indkøbte thosiba ultrabook fra win 7 til win 8... men jeg kan ikke bruge PT win 8 til noget , den understøret ikke mange af de programmer jeg bruge på mit arbejde, samt kan jeg ikke bruge den sammen med en del af mine hardwer... jeg har opratet recovery USB af win 7 før jeg odaterede til win 8 , men problem er at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg kan boote win 8 så jeg kan genindstalere mit win 7 fra USB som jeg fik lavet .. mit ny PC er kun 2-3 dage gammel der er godt nok sur start jeg har rødet mig en i ... HJELP !!!
|
|
![]() |
|
Betak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at starte i: Settings>Change PC settings>Generel>Advanced Start-up. ("settings" er dén i "Charms" - Swipe ind fra højre side af skærmen, eller hold musen i nederste højre hjørne, og før den op). Eller tast blot "Win+c". Mvh Redigeret af Betak - 29-Oktober-2012 kl. 08:28 |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
jeg kan godt kommer i Advanced start up, men problemet er hvad efter...jeg har googlet en del timer uden held..
der skal siges at jeg ikke lige fram er nogen PC guru
|
|
![]() |
|
ilithanos ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2012 Sted: DENMARK Status: Offline Point: 32 |
Det du gerne vil er vel egentlig at geninstallere din windows 7 og derved fjerne windows 8?
den recovery usb du har oprettet, er den oprette som et disc image via windows 7's wizard, eller er den lavet ved hjælp af et værktøj fra toshiba? Jeg tænker umiddelbart at du skal prøve at boote din pc direkte fra usben. dette skal hvis jeg ikke husker helt forkert gøres ved at ændre en sætting i bios, eller ved at trykke F10 eller F2 under opstart, kan ikke sige hvilken med sikkerhed da det er lang tid siden jeg har brugt en toshiba. |
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Sidder bogstaverne ikke de samme steder, som i Windows 7?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |