|
Win Media Center "Alvorligt" problem m. HDhomerun |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2013 kl. 19:49 |
Hej
Jeg har tidligere uden problemer benyttet min HDhomerun i Windows Media Center. Fik lidt problemer med computeren så var nødt til at formatere, og nu kan jeg ikke få min HDhomerun til at fungere i Windows Media Center. Programmet skriver at der er registreret en alvorlig fejl: ![]() Windows Media Center finder ellers fint de to tuneren i HDhomerun'en, men når jeg trykker next kommer ovenstående besked. HDHomerun virker ellers helt fint i HDHomeruns eget program - den finder fint alle programmer og kan tune. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak. Mvh Redigeret af Droid - 19-August-2013 kl. 20:20 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej igen
Jeg surfede lidt (mere) rundt og fandt et råd om at skrive følgende i en cmd: %systemroot%\eHome\mcupdate.exe -MediaCenterRecoveryTask Det afhjalp tilsyneladende problemet. Lader det stå som andre evt kan løse lignende problemer. Mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |