|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() Sendt: 15-April-2008 kl. 13:50 |
|
Jeg har brug for at kunne starte og fjernbetjene f.eks. Nero Showtime med de tilhørende tastaturkombinationer for frem og tilbage, stop, pause og hvad man ellers har brug for i en afspiller.
Det handler ikke om Win MCE eller noget andet fancy, så det skal være en remote, hvor der kan defineres i det tilhørende software hvad tasterne skal udføre i Win XP. Jeg har kig på denne stribe remotes, men ved ikke hvilken jeg bør vælge: http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=206& ;Parent=2&Sort=&Gallery=&Producent=6919&Rati ng=0&Max=&Soegeord=&Submit.x=22&Submit.y=9 Er der nogen som har erfaring med disse remotes? Det er muligt at jeg senere samler alle mine remotes i en Logitech Harmony One, men det bliver altså ikke nu. Mvh Hans |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10592 |
![]() |
|
Ja, jeg har selv en Imon remote. Den er perfekt til ALLE programmer som bruger tastatur genveje. Kan varmt anbefales. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
|
Kan også godt anbefale en imon remote, den fungere super hos mig. Mvh Morten |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Se, det lyder jo positivt.
![]() Er det nok med denne model, eller vil i anbefale en anden? http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=173333 Mvh Hans |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Nemmeste og billigste er at bruge MS remoten med alternative drivere og så bruge HIP til at konfigurere Remoten fra bunden. Pris ca 150kr
Ellers kan du bruge Imon som der nævnes. Ellers findes der en del transcievere så som TIRA, IRA, IRTRANS, USBUIRT. Således kan man bruge Girder + remote efter eget valg fx. en logitech harmony, hvilket vil koste dig en 1500kr samlet alt inklusiv. Du kan også købe dig en bluetoothdongle og styre det hele fra din mobiltelefon. http://www.hifi-musik.dk/?page=viewtopic&t=3929 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10592 |
![]() |
|
Den er fortrinlig hvis der er plads til displayet i dit kabinet. Har den fordel frem for de andre Imon IR modeller, at du også kan tænde PCen med den. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det blev en IMON Station, da jeg hverken har behov for at tænde og slukke maskinen eller have en volumekontrol som på Knob udgaven. Maskinen kører nemlig andre services 24/7, og da jeg bruger et SPDIF udtag som ikke kan reguleres er Station modellen perfekt, da jeg så kan placere øjet frit så remoten er sikker på at række maskinen. I skal have tak for alle inputs. ![]() Mvh Hans |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |