|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() Sendt: 18-April-2009 kl. 20:57 |
|
Ja så skulle RC være til gængelig for MS guldpartnere.jvf denne tråd. Build 7200 kom den efter sigende til at hedde.
For alle os dødelige med et alm technet abo, så skulle den kunne hentes fra den 5/5. dog næppe i DK udgave til at starte med. |
||
![]() |
||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
|
Hvornår har du sidst oplevet en dansk RC? |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|
:-)
God pointe - det er sg egentlig sjældent. i hvert fald fra MS! |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
|
RC hedder 7100.
Final release (RTM) har fået nummeret 7200. |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Hvornår er den tilgængelig på dansk?
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvad skal man bruge dansk til? jeg kan alligevel ikke finde ud af hvad tingene hedder på dansk. Det eneste man skal bruge dansk til er vel som ordbog i office for at rette lidt op på det søvnoverskud man havde fra de dansktimer i skolen? :-)
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Jeg ved ikke hvad der er mest betryggende. At du, som formodet, dansker ikke kan forstå dansk, eller at du tror Windows handler om Office og ordbøger
|
||
![]() |
||
![]() |
|
hvilke funktioner er det du mener du skal kunne læse på dansk? hvor stor en del af vores dagligdag består egentlig af engelske udgaver i forvejen? Grunden er sådan set at til daglig brug. Så "læser" man jo i virkeligheden sjældent noget som helst fra operativsystemet og de ting man rent faktisk ser på er vel i virkeligheden så indgroede på engelsk at de bare ligger på rygraden?Jeg må blankt erkende at i min dagligdag så har jeg egentlig minimal interaktion med selve OS og det er typisk kun filhåndtering at jeg hopper rundt i. alene ordet fil er jo fra det engelske file. Så den slags kan jeg egentlig bedst klare på engelsk:-) men det kan selvfølgelig godt være det bare er fordi jeg lærte tingene på engelsk tilbage i 80/90'erne. der var ikke så meget på dansk dengang. det hænger nok bare ved. Der gik faktisk 2 mnd før jeg opdagede at jeg havde kørt engelsk på min macbook pro på arbejde.og den eneste årsag til at jeg opdagede det var fordi jeg skulle lave noget undervisning i det, og de havde alle sammen valgt DK som sprog. og så stod ikonerne forskelligt fordi den sorterede alfabetisk og vi skulle liiige sidde og blive enige om oversættelserne. (ikonerne var jo stadig de samme, men man kan jo heller ikke lade være med at læse underteksterne selvom lyden er på dansk!! :-) )
|
||
![]() |
||
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
|
Windows 7 RC findes på dansk
![]() |
||
![]() |
||
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
|
Har du et link, jeg har kun kunnet hente en engelsk version. |
||
MVH Frank Pedersen
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Jeg tror der er lidt ironi i darknezss svar. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Nuno ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Man behøver skam ikke at være guldpartnere for at hente den:
http://technet.microsoft.com/da-dk/evalcenter/dd353205(en-us ).aspx?ITPID=tnflash |
||
Pio 5090H, Pio BDP-320,Arcam DV-79, Arcam AVR-350, Audiovector S3 Signature, SC-signature center og KX baghøjtalere.Blue Heaven kabler. RP2 (Openelec)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |