|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |||
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() Sendt: 16-September-2010 kl. 07:41 |
||
Den har nok været oppe og vende med, hvad der er bedst af de systemer. Men jeg havde overvejet mac som afløser til win xp. men så kom win 7. og jeg køre ubuntu ved siden af. Men bruger I, i det daglige?.
Og hvorfor? Jeg køre win 7, for jeg syns det er hurtigere i brug, end mac og linux. men bruger linux til meget af det grafiske arbejde. |
|||
![]() |
|||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
||
Hvad der er bedst af disse styresystemer, tjae hvor mange linux og Mag kører der i forhold til Windows jeg behøver vist ikke at sige mere. Før var Mag bedre til grafik men ikke i dag. Og så har vi startet krigen |
|||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|||
![]() |
|||
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
||
Jeg har i 12 år udelukkende kørt windows og var super glad for det og tænkte ikke over at skifte. Så i forbindelse med at jeg ville lave spil til iPhone blev jeg nød til at købe en mac.
Her 2 år efter jeg købte den bruger jeg kun af nød mine windows maskiner, af den simple grund at JEG synes mac kører mere stabilt, hurtigere og der er bare meget mindre roden rundt med styresystemet så jeg kan koncetrere mig om den rigtige opgave. Men hvis du som jeg efter altid at have brugt windows og så skifte til mac så kræver det lidt tid inden man er helt dus med systemet for der er store forskelle og ikke alle til det bedre. |
|||
Lav let din egen hjemmeside på www.NemmeHjemmesider.dk
|
|||
![]() |
|||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
Hvad er bedst, en en ferrari eller en fiat punto? Se på hvor mange der kører rundt af de to biler og så behøver jeg vidst ikke sige mere... Eller noget. Du kan ikke komme med en ultimativ sandhed om hvad der er bedst. Det vil altid være et spørgsmål om varierende behov hos den enkelte. Vi kan bruge de første 2 sider af debatten på at komme med forskellige holdninger, hvorefter vi bruger 30 sider på at gentage præcist det samme fordi nogen ikke kan acceptere at der er andre der prioriterer anderledes. Vi har set det før, og det vil sikkert ske igen. Btw vi bruger Mac til vores desktop computere, men windows til server og HTPC.
|
|||
![]() |
|||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
||
Hvis jeg skulle til grænsen det er ca 190 km vil jeg vælge en Fiat Punto, den er blødere og mere behagelig at kører i og den larmer kun det halve i kabinen.
Har prøvet en ferrari og det var da sjovt i 10 min, men derefter vil jeg gerne have høreværn på + en pude at sidde på. Redigeret af klander - 16-September-2010 kl. 10:45 |
|||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|||
![]() |
|||
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
||
Jeg har med stor succes erstattet Windows på en nyere HP bærbar med Ubuntu. Selv min kæreste er glad for det, og syntes maskinen er blevet hurtigere. Gennem de sidste ti år har jeg jævnligt installeret en Linux, for at se hvor langt udviklingen var kommet. Jeg har altid droppet det igen efter et par uger, da der var for meget der ikke virkede. Men med den nye Ubuntu spiller det bare
![]() |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
||
Hvad der er bedst for en er nok meget indivduelt. Jeg bruger selv Mac og har gjort det siden 1993, hvor Mac'en afløste min Amiga, og dengang var Windows ikke ligefrem et reelt alternativt for mig. Kendskabet til Mac'en kom via mit arbejde i den grafiske branche dengang, men det arbejder jeg ikke længere med, men Mac'en har hængt ved. Vi havde da også et par DOS computere og et par Windows 3.11 computere på arbejdet for at kunne servicere de kunder, der benyttede de platforme, men de to styresystemer fængede mig ikke. Med Mac OS X kom jeg så "tilbage" til Unix, som jeg første gang stiftede kendskab med i 1988. I dag har jeg dog Windows 7 installeret i VMware, men bruger det sjældent. |
|||
![]() |
|||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
Formålet med mit indlæg gik så åbenbart fuldstændigt hen over hovedet på dig, eller også var det helt med vilje at du overhovedet ikke forholder dig til det jeg skriver.
Jeg kunne også have skrevet en Audi A8, vil det så give bedre mening?
Meningen var jo ikke at vi skulle starte en bildiskussion...
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Btw vi bruger Mac til vores desktop computere, men windows til server og HTPC. [/QUOTE]
Hvis jeg skulle til grænsen det er ca 190 km vil jeg vælge en Fiat Punto, den er blødere og mere behagelig at kører i og den larmer kun det halve i kabinen.
Har prøvet en ferrari og det var da sjovt i 10 min, men derefter vil jeg gerne have høreværn på + en pude at sidde på. [/QUOTE]
Formålet med mit indlæg gik så åbenbart fuldstændigt hen over hovedet på dig, eller også var det helt med vilje at du overhovedet ikke forholder dig til det jeg skriver.
Jeg kunne også have skrevet en Audi A8, vil det så give bedre mening?
Meningen var jo ikke at vi skulle starte en bildiskussion... [/QUOTE]
![]() Jow jeg forstod så udemærket det du skrev men for mig er en ferrari en skramlekasse der er lavet af Fiat, Audi A8 kan jeg gå med til
![]() |
|||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
jeg bruger pt mest xp og win7 i dagligdagen.. dog har vi mange apple enheder i huset og på job.
Jeg har stemt win7, men min kone elsker macos og min dreng på 12 er også vældigt glad for det... så jeg syntes mere det er et spørgsmål om du er med på at skulle omstille sig (genveje o. lign) for på den lange bane når man kan det syntes jeg man uden at skulle være alt for teknisk anlagt bare har en maskine der kører dag efter dag.
Kunne du rende ind i nogle softwaremæssige begrænsninger så selvom du kan køre windows på en mac.. så syntes jeg da det er spild af penge.. så er det billigere at købe en pc.
Men er du med på at blive helhjertet macosbruger, så er det et dejligt system.
mit second choice er win7.. jeg vil gerne anbefale macos for brugervenlighed og simplicitet.. også er den ensartet i performance.. ikke lissom mange pcer der bliver dårligere og dårligere med tiden i takt med systemet bliver fyldt med..
|
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Linux/Ubuntu fordi det skal være fri software.
|
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
||
Så hvis 100 milliarder fluer spiser lort, så er det en delikatesse ? ![]() Jeg brugte tidligere Windows... er nu skiftet til Mac, men hvis de seneste versioner af photoshop blev lavet til (eller blot hurtigt understøttet af) Ubuntu så er der ingen tvivl om at jeg brugte Ubuntu. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |