|
Win8 MCE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 09:23 |
Hej
Har her i week-enden tumlet med at installere software på mit ny mce, og her skulle jeg have win8 pro og herefter win8 mce på, men jeg har ikke kunne aktivere min win8 pro - så kan det være årsagen til at jeg ikke kan få lov til at installere mce fuldt. ??
Når jeg er nået så langt som at jeg har angivet hvilken tuner jeg har, og trykker næste, så kommer der en fejl, hvor jeg så skal lukke mce og prøve igen - men der sker aldrig mere.
håber at få fat i microsoft i aften så jeg kan få aktiveret min win8 pro - sidste uge var den aktiveret, men denne weekend var den pludselig ikke aktiveret mere, og når jeg prøvede at ligge oplysningerne ind, så sagde den at den var installereret på en anden pc.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
maskine? - opgradering til win8.1? - secureboot? - står der nede i højre hjørne at du bruger en ikke aktiveret version af windows? - forklaringen er secureboot - en lille mishap fra MS da opgraderingen til win8.1 kom forleden. Søg omkring hvad du skal gøre for at få det til at spille igen hvis ovennævnte tilfælde passer på din maskine.
|
|
![]() |
|
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
jeg kikker i aften når jeg kommer hjem - mener der stod win8.1 og så et nummer - men ikke noget med den ikke var aktiveret - mener jeg.
|
|
![]() |
|
status - mit mce var fra da det var gratis i november 2012, og var ikke aktiveret, så meldingen fra Microsoft var at jeg skulle geninstallerer pc'en og købe en ny version af mce - og nu køre det perfekt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |