|
Win8 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2014 kl. 15:43 |
|
Hmm
Er det kun hos mig den genstarter blåskærm og opdater som den vil ![]() hvor er jeg PiS ![]() |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja kun hos dig
![]() ( skrevet på en win8 pc )
|
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
nå så hvorfor gør den det så ![]() Redigeret af svsommer - 15-November-2014 kl. 15:54 |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
|
Det nemme og korte svar: Måske defekt PC
Vil gerne hjælpe med gode råd, men du må meget gerne komme med bedre beskrivelser af problemerne.
|
||
![]() |
||
|
det er somom den selv instaler opdateringer. ja blå skærm ikke som når den gamle xp viste defekt hardware. den siger installer eller opdater og andre gange spørg den om jeg vil opdater til win 8,1 og nu skal jeg indtaste mit Hotmail pass hver gang |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
|
Du kan jo selv bestemme om den automatisk skal hente og installere.
Gå ind under "Windows update" og her har du følgende muligheder: - Installer opdateringer automatisk - Download, men vælg om de skal opdateres - Søg, men lad mig vælg om de skal downloades og installeres - Søg aldrig efter opdateringer. Default er den første og den kan du så bare ændre - så skal du bare selv starte de op for at checke en gang imellem. |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Det med at skrive mailadresse og passwordet ved hver computerstart, kan du slippe af med, ved at smide musemarkøren ned i højre hjørne, eller op i øverste højre hjørne. I den "lap", som kommer frem, klikker du på Søg. Skriv så netplwiz i søgefeltet. Fjern flluebenet ud for "Brugere skal angive brugernavn og adgangskode for at bruge computeren. klik OK og genstart maskinen...
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Som jeg læser problemet, ser det ud som om, der køres Windows 8, som den så tilsyneladende vil opdatere til Windows 8.1, men at den ikke kan gøre dette - der har vist før været problemer med at opdatere Windows 8-PC'er til 8.1?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Jep! Sæt PC'en op til,mat den gerne må hente opdateringer, men at du selv vælger, om de skal installeres. Når de så er hentet, så vælg og installer 3-4 stykker ad gangen. Når alle - pånær Win 8.1 - er installeret, så prøver du at køre Win 8.1 opdateringen. M.v.h. |
||
![]() |
||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
|
Netop, det kan være en fordel at tage nogle af de der opdateringer som har flere versioner i steps (f.eks. Net Framework). Jeg har selv oplevet på tidligere windows versioner at de fejlede indtil man manuelt tog lidt af gangen.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Jeg har ikke været ude i at skulle køre opdateringerne på i små omgange.
Vi har en del windows maskiner på arbejdet som er win 8 opgraderinger fra tidligere windows versioner. Det foregår altid ved at jeg installeret en frisk windows 8 og smider en enkelt opdatering på og den gør det muligt at smide windows 8.1 opgradering direkte på. Herefter kan win 8.1 blive opdateret. At smide opdateringer på win8 inden en opgradering til win 8.1 er spild af tid, da det er et helt nyt OS og ikke bare en opdate som smides på. Det svarer lidt til at køre alle opdateringer på sin Windows Vista, inden at den skiftes ud med en Windows 8.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
|
Kom Windows 8.1 da ikke som en alm. opdatering til dem, som havde købt Windows 8??
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |