|
Windovs 7 opdateringer. |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Øv. Det havde jeg også skrevet først, men kom i tvivl og rettede til 3.
![]() |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Hej. Hvis du har ret i din påstand angående Microsoft,så er nok ikke en god ide at gen installere. Så får man da aldrig hentet alle de opdateringer der ligger og venter. Jeg må lige se hvad der sker de næste par dage. Mvh. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Tag det roligt, han har ikke ret i sine påstande! Der går flere år, inden supporten for Windows 7 stopper. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Han har ikke ret. Det giver ingen mening.
For at opdatere til windows 10, skal win 7 være opdateret og aktiveret. Altså skal windows update fungere på win 7. |
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Vi ser hvad der sker,synes bare det et mystisk at det sker sådan lige fra dag til dag.
Og så at det sker både på Win 7 og MSE næsten samtidig. Mvh. |
|||
![]() |
|||
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
||
Du er en tålmodig mand. |
|||
![]() |
|||
||
Er der andre muligheder ???? ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Der er kommet denne opdatering som mislykkedes,kan den være skyld i at det ikke virker mere.
Brother - Printing, Scanner, Storage - Brother DCP-165C Installationsdato: 14-06-2016 13:44 Installationsstatus: Mislykkedes Fejldetaljer: Kode 80070103 Opdateringstype: Valgfri Brother Printing, Scanner, Storage software update released in July, 2009 Flere oplysninger: http://sysdev.microsoft.com/support/default.aspx Hjælp og support: http://support.microsoft.com/select/?target=hub Mvh. |
|||
![]() |
|||
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
||
Download en Win10 ISO, smid den på en bootable USB stick og installer den. Når den spørger efter licenskode indtaster man Win7 koden. Efterfølgende er Win10 aktiveret. Jeg har prøvet det, og det virker. Efter juli virker det nok ikke mere ![]() |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Måske - Men det er en valgfri, så den burde stå i listen over funde opdateringer. Ellers kan du prøve at tvinge den igen. Alternativ suser du ind på Brother´s hjemmeside og henter seneste driver der, og installere den manuelt. Det burde få windows til at droppe den.
|
|||
![]() |
|||
||
Hej igen Det er prøvet ,men kan ikke lade sig gøre. http://forum.recordere.dk/windovs-opdatering_topic141382.html Selv om Windows skriver at min computer er klar. Så det er ikke lige en mulighed. Mvh. |
|||
![]() |
|||
||
Mærkeligt..det virkede fint for mig for 2-3 uger siden. Jeg downloadede herfra https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10ISO Derefter brugt jeg Unetbootin til at lave bootable usb stick. EDIT: Det er jo en gammel tråd. Fra december blev det muligt at bruge Win7/8 koden direkte i en WIN10 ISO installation. Redigeret af Totoronto - 17-Juni-2016 kl. 16:58 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |