recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windovs 7 opdateringer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windovs 7 opdateringer.

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Der kommer opdateringer 3. tirsdag i måneden, og der var vist nok 10 opdateringer til Windows 7 i tirsdags.

Aaaaahhh......det er nu 2. tirsdag hver måned.

M.v.h.

Øv. Det havde jeg også skrevet først, men kom i tvivl og rettede til 3. LOL
Venlig hilsen
KB
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Totoronto Totoronto skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

...men efter en halv times søgning kørte den stadig uden at de havde fundet noget.
Det samme gør sig gældende på Microsoft Secureti Essential Kommer også kun lige i gang,hvorefter den bare går istå.

Jep..prøv at lave en komplet geninstallering af Win7, får du lov at venteDead. Jeg ventede i 12 timer...så gad jeg ikke mere. Nu kører jeg Ubuntu...
MS har åbenbart lukket for deres opdateringsservere, så de kan tvinge folk over på Win10 platformen.

Hej.
Hvis du har ret i din påstand angående Microsoft,så er nok ikke en god ide at gen installere.
Så får man da aldrig hentet alle de opdateringer der ligger og venter.
Jeg må lige se hvad der sker de næste par dage.
Mvh.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 16:02

...men efter en halv times søgning kørte den stadig uden at de havde fundet noget.
Det samme gør sig gældende på Microsoft Secureti Essential Kommer også kun lige i gang,hvorefter den bare går istå.

Jep..prøv at lave en komplet geninstallering af Win7, får du lov at venteDead. Jeg ventede i 12 timer...så gad jeg ikke mere. Nu kører jeg Ubuntu...
MS har åbenbart lukket for deres opdateringsservere, så de kan tvinge folk over på Win10 platformen.

Hej.
Hvis du har ret i din påstand angående Microsoft,så er nok ikke en god ide at gen installere.
Mvh.

Tag det roligt, han har ikke ret i sine påstande! Der går flere år, inden supporten for Windows 7 stopper.

M.v.h.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 16:03

Hej.
Mvh.

Han har ikke ret. Det giver ingen mening.
For at opdatere til windows 10, skal win 7 være opdateret og aktiveret. Altså skal windows update fungere på win 7.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 16:09
Vi ser hvad der sker,synes bare det et mystisk at det sker sådan lige fra dag til dag.
Og så at det sker både på Win 7 og MSE næsten samtidig.
Mvh.
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 16:10

Du er en tålmodig mand.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 16:13

Du er en tålmodig mand.

Er der andre muligheder ????Wink
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 16:15
Der er kommet denne opdatering som mislykkedes,kan den være skyld i at det ikke virker mere.

Brother - Printing, Scanner, Storage - Brother DCP-165C

Installationsdato: ‎14-‎06-‎2016 13:44

Installationsstatus: Mislykkedes

Fejldetaljer: Kode 80070103

Opdateringstype: Valgfri

Brother Printing, Scanner, Storage software update released in July, 2009

Flere oplysninger:
http://sysdev.microsoft.com/support/default.aspx

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com/select/?target=hub

Mvh.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

For at opdatere til windows 10, skal win 7 være opdateret og aktiveret. Altså skal windows update fungere på win 7.

Download en Win10 ISO, smid den på en bootable USB stick og installer den. Når den spørger efter licenskode indtaster man Win7 koden. Efterfølgende er Win10 aktiveret. Jeg har prøvet det, og det virker. Efter juli virker det nok ikke mereWink.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 16:25

Der er kommet denne opdatering som mislykkedes,kan den være skyld i at det ikke virker mere.

Brother - Printing, Scanner, Storage - Brother DCP-165C

Måske - Men det er en valgfri, så den burde stå i listen over funde opdateringer. Ellers kan du prøve at tvinge den igen. Alternativ suser du ind på Brother´s hjemmeside og henter seneste driver der, og installere den manuelt. Det burde få windows til at droppe den.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 16:39

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Download en Win10 ISO, smid den på en bootable USB stick og installer den. Når den spørger efter licenskode indtaster man Win7 koden. Efterfølgende er Win10 aktiveret. Jeg har prøvet det, og det virker. Efter juli virker det nok ikke mereWink.

Hej igen
Det er prøvet ,men kan ikke lade sig gøre.
http://forum.recordere.dk/windovs-opdatering_topic141382.html
Selv om Windows skriver at min computer er klar.
Så det er ikke lige en mulighed.
Mvh.

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 16:50

Det er prøvet ,men kan ikke lade sig gøre.
http://forum.recordere.dk/windovs-opdatering_topic141382.html
Selv om Windows skriver at min computer er klar.
Så det er ikke lige en mulighed.

Mærkeligt..det virkede fint for mig for 2-3 uger siden.
Jeg downloadede herfra https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10ISO
Derefter brugt jeg Unetbootin til at lave bootable usb stick.

EDIT: Det er jo en gammel tråd. Fra december blev det muligt at bruge Win7/8 koden direkte i en WIN10 ISO installation.

Redigeret af Totoronto - 17-Juni-2016 kl. 16:58
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu