|
Windows 10 anniversary update. |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opdateringen hjalp på wifi forbindelsen på en af mine computere der altid tabte forbindelsen efter at have været slukket eller i standby tilstand.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Nå det var en kortvarig forbedring. Det er allerede galt igen. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
ustabilt netkort??
|
|
![]() |
|
Nej, generelt dårligt wifi på Windows 10. Netkortet virker også fejlfrit under Windows 7. Ved en søgning på nettet kan jeg se det er et meget udbredt problem. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
Speedi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-August-2006 Status: Offline Point: 21 |
Hejsa.
Efter jeg har opdateret med det nye build, virker mine eksterne USB-hardiske over 1-TB ikke længere. Windows vil ikke længere acceptere dem... er der andre, der har samme problem? Hilsen Henrik |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Har en 4GB extern HD, og den virker fint efter opdateringen.
|
|
/Peter
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. Jeg har også en 4GB extern HD, og den virker også fint efter opdateringen. Det er en Seagate. Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
Speedi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-August-2006 Status: Offline Point: 21 |
Tak for svarene… så må det næsten være noget
USB-hardware i min Lenovo Ultrabook, som ikke rigtig kan spille sammen med den
nye Windows version. Jeg er nu gået tilbage til den tidligere version, og
problemet er forsvundet. Der er vist ikke andet for end at se tiden an og håbe
på, at der kommer en opdatering, som løser problemet på min type computer. Mange hilsner Henrik |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
Har via Windows Update forsøgt at opdatere min windows 10 til den nye version men får hele tiden fejlen: "Windows 10 kunne ikke installeres. Vi kunne ikke opdatere den systemreserverede partition" I log bogen står der: "Installationsfejl: Der opstod en fejl, da Windows skulle installere følgende opdatering 0xC1900201: Funktionsopdatering til Windows 10, version 1607." Er der andre her der har oplevet dette og har en nem og hurtig løsning ? Der er ikke tal om en gammel PC og den har kørt Windows 10 det sidste årstid med de opdateringer der er kommet løbende indtil denne her . |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Ved ikke om denne tråd kan hjælpe dig. http://forum.recordere.dk/windovs-7-opdateringer_topic147055.html Starter side 2 nederst Mvh. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Jeg ved ikke om det kan bringe dig nærmere en løsning, men den systemreserverede partition benyttes til at udføre opdateringer som kræver at systemet ikke er aktivt. På Windows 7 er den 100 MB og i Windows 8.1 er den udvidet til 350 MB. Det ser ud til at de har valgt at udvide den til 500 MB i Windows 10. Hvis partitionerne er placeret på en måde, så der ikke er mulighed for at Windows 10 selv kan finde ud af at gøre den større, så må man gøre det manuelt. Mange af denne slags fejl kan også være kommet af at klone en disk til en SSD. Hvis man har en 500 GB disk i sin maskine og kloner den til en 256 GB SSD, så vil alle paritioner bliver forholdsmæssigt mindre og dermed får man måske en 350 MB lavet om til en 175 MB partition. Prøv at google på "system reserved partition size windows 10"
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
Tak for jeres input. Det er bare underligt at der pludselig skulle være noget galt med partitionen da der allerede er Windows 10 på den ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |