recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 10 - hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows 10 - hjælp

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows 10 - hjælp
    Sendt: 09-December-2020 kl. 15:34
Jeg er gåset fra Windows 7 til Windows 10. Jeg ventede med et skift så længe som muligt, for jeg bryder mig ikke om Windows 10.

Men altså, at installere min youmail adresse gik nemt, og den blev bekræftet installeret efter indtastning af en kode. Men hvor pokker er min mailboks henne??? Der er et mail icon på siden, men den er kun til oprettelse af nye mailadresser.

Hjælp hjælpTongue 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 16:05
Mit råd: glem at bruge det i windows indbygge mailprogram og brug thunderbird i stedet.

Simpelt mailprogram, der er fuldt konfigurerbart og har mulighed for at gemme filerne, hvor du vil have det. Skifter,du,computer, kopierer du filen med over og alt er som før!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 16:18
Hej Klaus, jeg ved ikke om jeg misforstår dig. Jeg vil bare have adgang til mit outlook
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 16:42
Outlook, som den gamle gratis mailklient , eller Outlook fra officepakken?


Den gamle gratis klient findes ikke længere, den hedder slet og ret Mail i dag.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Outlook, som den gamle gratis mailklient , eller Outlook fra officepakken?


Den gamle gratis klient findes ikke længere, den hedder slet og ret Mail i dag.

Klaus
Mange tak. Jeg kigger på dit link.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 18:05
Den 'gratis Outlook' (som ikke hed Outlook) i Win 7 overlever en Win 7 til 10-opgradering, men kan ikke installeres på en frisk Win 10.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Outlook, som den gamle gratis mailklient , eller Outlook fra officepakken?


Den gamle gratis klient findes ikke længere, den hedder slet og ret Mail i dag.

Klaus
Mange tak. Jeg kigger på dit link.

Da jeg fik computer først gang - i år 2007, var det med XP, og der var lagt Outlook Express på. Efter, at jeg så skulle have Windows 8.1, prøvede jeg ganske kort Thunderbird. Brød mig ikke om det!!

Siden den tid, har jeg blot logget på via browseren. I første omgang syntes jeg, det var bøvlet. Men nu tænker jeg ikke mere over det.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 20:39
Jeg kan se, at andre også har henvist til Mozilla Thunderbird.
Det har fungeret rigtig fint for mig. 
Jeg bruger dog nu bare webmail. 


 


Redigeret af bas - 09-December-2020 kl. 20:48
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 20:49
Jeg kan anbefale at bruge Bluemail eller Thunderbird, som kan hentes i Mircosoft Store til at styre dine mails.

Med dem henter du alle mails ned på din egen PC (som med Outlook).

Med Bluemail hhv Thunderbird kan du endda styre flere mailadresser, hvis du har det.
Jeg har forskellige mailadresser til foreninger, hvor jeg arbejder frivilligt og har lige nu 5 forskellige, delvis fra Yousee og delvis fra Gmail.

Desuden forsvinder dine mails ikke, hvis du evt. skifter til anden leverandør end Yousee - så er det kun adressen, der skal ændres og dine gamle mails forsvinder ikke, da de bliver på din PC.

Den kan også installeres på din telefon.

Der er en del andre fordele, men dette skal jo ikke være en reklameannonce LOL


Redigeret af Erik K - 09-December-2020 kl. 21:00
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 20:53
Hvis du har Microsoft Office, har du også den “rigtige” Outlook men både mail og kalender.
Det synes jeg er det bedste mail, kalender mm. program til Windows.

Efter jeg er gået over til Mac er jeg godt tilfreds med Apples alternativ: mail, kontakter og kalender i tre apps.
Venlig hilsen
KB
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Hvis du har Microsoft Office, har du også den “rigtige” Outlook men både mail og kalender.
Det synes jeg er det bedste mail, kalender mm. program til Windows.

Efter jeg er gået over til Mac er jeg godt tilfreds med Apples alternativ: mail, kontakter og kalender i tre apps.

Det kommer vel an på, HVILKEN Office, man har? Jeg har fx kun Office Home And Student-versionen. Der er ingen Outlook i den pakke.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2020 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Hvis du har Microsoft Office, har du også den “rigtige” Outlook men både mail og kalender.
Det synes jeg er det bedste mail, kalender mm. program til Windows.

Bruger Outlook erhvervsmæssigt, både på PC og iOS enheder.
Jeg finder det horribelt ringe!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu