|
Windows 10 Home - opdateringer til oktober 2026 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7994 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan vel bare fortsætte med at bruge sin computer opdateringer eller ej, indtil computeren under alle omstændigheder skal skiftes. Men det er da fint at MS er blevet tvunget til at fortsætte 1 år endnu. Min computer er ikke rigtigt pensionsmoden endnu, omend til mit brug er det måske snart ved at være tid. Akkurat indenfor 1 år måske. Det med at logge ind på sin MS-konto - hvordan gør man det? Hvis ikke man automatisk er logget ind via brug af et eller andet program? (Som f.eks. Google, hvis man bruger Youtube eller noget lignende).
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5380 |
Men som tidligere skrevet kan man også skifte til Windows 11 på "Unsupported hardware" med f.eks Rufus. Jeg har dog lige i weekenden købt en gammel Toshiba bærbar som var født med Win 8, og var opdateret til Win 10, men ikke brugbar pga ukendt login kode, så den fik re-install. Den kom Rufus dog og advarede mod at bruge til Win 11 pga processor kunne give ustabilitet, så den bliver på Win 10 for nu. Og købte også en HP x360 (50,-Kr i genbrugsbutik), BIOS siger den er født i 2016, også låst med login kode, så den fik en Rufus med Win 11 ver. 25H2, kører fint. ![]() Lidt Youtube vejledning i How To (dem er der mange af) |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7994 |
Ok - men forresten - hvordan ved man om det er nødvendigt at logge ind på MS konto. Det er kun noget jeg ved fra denne tråd - så langt de fleste ved det nok ikke.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5380 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Ok fint nok - men hvordan ved man til en start at man skal ind i det der - hvis ikke man ved det. Så at sige. Får folk en besked om det på en eller anden måde?
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |