|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
michaelw ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
![]() |
hvor henter i den henne?
er det torrent?
kan jeg bruge min gamle windows 7 kode (build 7022)
|
|
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.
drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Hvis du googler det kan du få et download link via torrent ja. Det må du selv sørge for at få hentet :)
Du burde kunne bruge din key til den gamle build, da disse nøgler ikke er unikke - læs evt nedenstående: Link Nu kan det kun gå for langsomt for Intel at få lavet en ny driver.. jeg er ikke meget for at skulle ud og købe nyt grej - er ret så glad for mit Intel Core2Duo Mobile setup.. så det vil kræve nyt mobo+cpu.. hvor cpu'en bliver betydeligt varmere end min nuværende mobile processor. |
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
- Iver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Kører du 32 eller 64 bit? /Iver |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
gma950 er generelt ikke synderligt glad for noget som helst HD, hverken på min mac mini eller på det atom 330 board jeg bruger til at køre win7-tests på. Det er CPU'en der skal lave alt arbejdet da der ikke er nogen som helst form for understøttelse af dekodning i chippen.
Mine oplevelser med win 7 og et atom 330 med 2gb ram i et test setup (læs: ligger kastet ud på skrivebordet!) har nu også været ganske fortrinlige med build 7000. Jeg har ikke prøvet, eller gidet hente en nyere build men med hotfix for tdx.sys og nyeste hauppauge drivere fra hauppauge.co.uk's forum til mit hvr 1300 kort, så har det faktisk fungeret ganske fortrinligt. også optagelserne. det virker faktisk ret godt, og kvaliteten er super. Det har MEGET med de rigtige drivere at gøre. Den første install kom jeg til at lade den hente selv til tv-kortet og det så mildest talt ud af H,,,,,, til. Men med installation af de rigtige drivere så er der sg hul igennem. Det er selvfølgelig en 32-bit jeg bruger. 64-bit i et htpc miljø er unødvendigt især hvis man gerne vil bruge andre applikationer som måske ikke lige er klar til 64-bit. Jeg så i windows update at der er en prerelease driver til gma950, men jeg har ikke installeret den endnu. - undskyld jeg lige kaprer lidt trådplads her. men er der nogen der kender et "svinebilligt" kabinet til mini-itx men med plads til fullheight pci - enten via riser eller alene? |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Er det denne driver du snakker om? Firma: Intel Corporation
Driverproducent:
Intel Corporation
Driverklasse: Video
Drivermodel: Mobile Intel(R) 945 Express Chipset Family
(Prerelease WDDM 1.0 Driver)
Driverudbyder: Intel Corporation
Version: 8.15.10.1620
Versionsdato: 17-12-2008 Den følger nemlig med i det nyeste build.. som har installeret sig automatisk ved installationen af Win7 i mit tilfælde. Jeg kan se der er en WDDM 1.1 driver på vej, men hvorvidt GMA950 er understøttet eller tidshorisonten på dette, kender jeg intet til. Redigeret af Langmack - 28-Marts-2009 kl. 08:55 |
|
|
![]() |
|
LarsenLP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
32 bit |
|
![]() |
|
![]() |
CPU brug ved HD kanaler ligger stadigt på 70-80%, men det hakker gevaldigt . Generel navigering i MCE er også blevet sløvere med Win7, og jeg mistænker mit GMA950 for at være synderen. Spørgsmålet er om man skal vente på en opdateret driver eller købe sig ud af problemet.. synes efterhånden jeg kan blive ved med at smide penge efter det setup her ![]() |
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
hej Langmack
Jeg er bange for det nok i virkeligheden er OS. Der er nemlig 1 kæmpe forskel fra win7 til alle andre os, og det er windows media foundation. den erstatter jo directshow som alle vores gamle gfx chips har været vant til at bruge. Også i forhold til vista hvor det egentlig var med, men næppe synderligt udvklet. Læs lidt om det her. Jeg har meget på fornemmeren at det er årsagen til problemet. JEg har dog aldrig rigtigt forsøgt mig med mere end 720p på mine maskiner - ikke mindst fordi mit tv kun kan klare 720p. WMF er nok også årsagen til at folk har problemer med deres installation af "alternative" codecs i de nyeste builds. for det skulle jo være "omsonst" med wmf :-) - i hvert fald i følge MS. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja men de skriver: DirectShow is still supported in Windows 7, but developers are encouraged to use Media Foundation in their new digital media applications. Så det skulle stadig virke Edit: Læste lidt mere og kom frem til at det IKKE virker Redigeret af MCenterFreak - 28-Marts-2009 kl. 13:08 |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
MF bruges også i vid udstrækning på Vista, skal det siges. Blandt andet bliver MP3, MPEG2, WMA, WMV håndteret af en MF Transform. Proceduren for at slå det fra er helt enkel though - også på Windows 7. Problemet er bare at hvis man slår det fra, ja så ophører visse Windows Native formater med at virke.
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Kører med win 7 7057 på mit mediecenter lige nu, og mine erfaringer er at stabiliteten er en ny i rusland, men alle kanalerne virker.. Dog oplevede jeg noget underligt på tv2film HD forleden dag.. de viste legendernes tid, og der var lyd på men ingen stemmer.. man kunne hører heste stampen i jorden, vinden og baggrund musikken, men talen(stemmer) var der ikke, meget mystisk.. Er der andre der har stabilitets problemer med Win 7, eller er det bare mig, den er opgraderet fra win 7, 7000, som er installeret oven på Vista med tv pack.. måske ikke den mest rene installation.. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg læste forleden på thegreenbutton.com at der var flere som mente 7057 var det skridt bagud mht. stabilitet, men jeg har indtil videre ikke oplevet det helt store.
Dog skulle den foregående version være mere stabil, ved dog ikke om problematikken med 3+/TV3 Puls er løst der? |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |