recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 7 build 7057
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWindows 7 build 7057

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 14:12

Problemet med stabiliteten, er mest på MCE siden. jeg kunne endelig få tv2film HD til at virke.. men ofte når man skifter kanaler, (både fra hd og SD) siger den alle tunerene er i brug.. selvom ingen af dem er i brug. nogen gange forbliver billede bare sort efter kanal skift, eller billede hænger midt i en udsendelse.

Også er det det med musikken, det fungere bare ikke overhoved..div fejl så den går ned, kan ikke finde numrene osv.. generelt er 7057 for mit vedkommende, et stort tilbage skridt fra 7000..

Til top
michaelw Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-December-2008
Sted: Holstebro
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Problemet med stabiliteten, er mest på MCE siden. jeg kunne endelig få tv2film HD til at virke.. men ofte når man skifter kanaler, (både fra hd og SD) siger den alle tunerene er i brug.. selvom ingen af dem er i brug. nogen gange forbliver billede bare sort efter kanal skift, eller billede hænger midt i en udsendelse.

Også er det det med musikken, det fungere bare ikke overhoved..div fejl så den går ned, kan ikke finde numrene osv.. generelt er 7057 for mit vedkommende, et stort tilbage skridt fra 7000..

Måske det er derfor der allerede er kommet en 7068 af windows 7!

er i fuld gang med at hente

Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.

drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller
Til top
Langmack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Denmark
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 15:08
Her er tråden på TGB:
http://thegreenbutton.com/forums/thread/343414.aspx

Der er dog flere der nævner de ikke har problemer, men det er stadigt en beta selvom RC er rundt om hjørnet.

Jeg har en AMD 4850e og et GA-MA78GM-S2H på vej hjem, så kører jeg det setup op med build 7057 igen - så burde mine problemer ihf. være væk mht choppy playback af HD kanaler.

Update: jft. ovenstående post, tester jeg det nok med nyeste build. :)

Redigeret af Langmack - 28-Marts-2009 kl. 15:11
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage
Beoremote One
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 15:19
Her er tråden på TGB:
http://thegreenbutton.com/forums/thread/347033.aspx

Oprindeligt skrevet af desperado@TGB desperado@TGB skrev:

Well I've just installed this build, seems rock solid, MCE performance is excellent, much better than 7057.

Oprindeligt skrevet af abuttino@TGB abuttino@TGB skrev:

There is a new welcome screen for Windows Media Center, it's quite pretty.

The sounds are a little bit changed since 7057, totally changed since 7048 on media center.

Works a hell of a lot smoother in Media Center

Det lyder lovende, nu ærgrer man sig rigtig over det er weekend og posten ikke dukker op med ens nye HW 

Redigeret af Langmack - 28-Marts-2009 kl. 18:02
B&O Stage
Beoremote One
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 18:12
Ahhhh en 7086 version, ja det vr hurtigt den kom, må håbe den er lidt mere stabil.. den installere jeg nok i aften..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Ahhhh en 7086 version, ja det vr hurtigt den kom, må håbe den er lidt mere stabil.. den installere jeg nok i aften..

Lyder godt, giv endelig feedback :)
B&O Stage
Beoremote One
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 18:14

Oprindeligt skrevet af Langmack Langmack skrev:

Her er tråden på TGB:
http://thegreenbutton.com/forums/thread/343414.aspx

Der er dog flere der nævner de ikke har problemer, men det er stadigt en beta selvom RC er rundt om hjørnet.

Jeg har en AMD 4850e og et GA-MA78GM-S2H på vej hjem, så kører jeg det setup op med build 7057 igen - så burde mine problemer ihf. være væk mht choppy playback af HD kanaler.

Update: jft. ovenstående post, tester jeg det nok med nyeste build. :)

HD kanaler virker umiddelbart fint med 4850e og det gigabyte mb. det har jeg selv, dog stadig med ustabilitet..

Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 00:41

Ja mig starte med at sige HAHA, i desperation..

jeg har installeret win 7 7068. og det gik fint, jeg opgraderet mit nuværende system(som sikkert godt kunne trænge til en formatering) og brugte de gamle indstillinger i MCE.

til at starte med så det godt ud, langt mere stabil i MCE, dog var der et par kanaler den ikke ville ind på, der skrev den bare at alle tunere var i brug.. det må jeg lige kigge nærmere på, men den gik ikke ned bagefter, jeg kunne bare skifte over på en anden.. HD kanaler virkede fint, også med lyd..

Ligesom 7057 var der ingen pixelering på hverken 3+ eller 3puls.. MEN og nu kommer det sjove, jeg har masser af pixelering og grøn skærm på tv2 nu???? man får lidt på fornemmelsen at nogen hos microsoft sidder og tager røven gevaldigt på en..

musikken var også mere stabil end før, dog finder den ikke alle vores musiknumre.. der ligger ca 5000 numre i mappen, og den finder omkring de 3000..(tallet falder og stiger mens man bruger det ?? )

Det mest irritende er nok ATI drivere, den gider ikke installere CC 9,3, som ellers er lavet til win 7 beta.. og ATi kortet er åbenbart lavet så det ikke fylder mit skærmbillede ud, det kan man altid ind og indstille i CC drivere bagefter, så den fylder skærmen, det kan jeg så ikke.. og det er ikke videre smart på en plasma skærm..

Nå det var hvad jeg lige lagde mærke til på den lille time jeg har testet det..

Håber andre får meget bedre resultater, så jeg kan tage mig sammen til en formatering..

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 01:47
Nu er det også snart tid til en forårsrengøring alligevel, så en formatering er nok  løsningnen
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 10:53
Det var da ligegodt grov. Håber da at høre TV2 kører når den er blevet formateret :)

Update: Nu har jeg opdateret min til build 7068, og TV2 fungerer uden problemer her.

Jeg ser dog flere melde problem med Catalyst 9.3 og 7068, kan være der dit problem ligger. Sidder stadigt med mit Intel GMA950 indtil mit nye grej ankommer, så det er med Intel GFX drivers at det virker på TV2 uden problemer.

Redigeret af Langmack - 29-Marts-2009 kl. 16:37
B&O Stage
Beoremote One
Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 23:27

Kæresten har brugt det her til aften, og har sagt den melder noget om playready skal updateres, men når hun trykker update sker der intet..

Jeg ved ikke om en ren installation, kan løse de problemer der er, men det kan være jeg prøver imorgen..

Til top
Redaktionen
Redaktionen

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2009 kl. 20:32

Så blev det meste løst, og så er det alligevel ikke noget værd..

efter en formatering har jeg ikke længere problemer med catalyst 9,3. den installerede første gang.

den skriver ikke noget med alle tunere er i brug,

HD kanaler fungere fint.

Men Men Men, ligesom sidste gang, skriver den nogen gange at playready skal opdateres.. og det gør den så, og bagefter er der forsat sort skærm..

Hmmm sikke noget crap...

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu