|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Problemet med stabiliteten, er mest på MCE siden. jeg kunne endelig få tv2film HD til at virke.. men ofte når man skifter kanaler, (både fra hd og SD) siger den alle tunerene er i brug.. selvom ingen af dem er i brug. nogen gange forbliver billede bare sort efter kanal skift, eller billede hænger midt i en udsendelse. Også er det det med musikken, det fungere bare ikke overhoved..div fejl så den går ned, kan ikke finde numrene osv.. generelt er 7057 for mit vedkommende, et stort tilbage skridt fra 7000.. |
||
![]() |
||
michaelw ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
Måske det er derfor der allerede er kommet en 7068 af windows 7! er i fuld gang med at hente |
||
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.
drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller |
||
![]() |
||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Her er tråden på TGB:
http://thegreenbutton.com/forums/thread/343414.aspx Der er dog flere der nævner de ikke har problemer, men det er stadigt en beta selvom RC er rundt om hjørnet. Jeg har en AMD 4850e og et GA-MA78GM-S2H på vej hjem, så kører jeg det setup op med build 7057 igen - så burde mine problemer ihf. være væk mht choppy playback af HD kanaler. Update: jft. ovenstående post, tester jeg det nok med nyeste build. :) Redigeret af Langmack - 28-Marts-2009 kl. 15:11 |
||
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
||
![]() |
||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Her er tråden på TGB:
http://thegreenbutton.com/forums/thread/347033.aspx
Det lyder lovende, nu ærgrer man sig rigtig over det er weekend og posten ikke dukker op med ens nye HW ![]() Redigeret af Langmack - 28-Marts-2009 kl. 18:02 |
||
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Ahhhh en 7086 version, ja det vr hurtigt den kom, må håbe den er lidt mere stabil.. den installere jeg nok i aften..
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Lyder godt, giv endelig feedback :) |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
HD kanaler virker umiddelbart fint med 4850e og det gigabyte mb. det har jeg selv, dog stadig med ustabilitet.. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja mig starte med at sige HAHA, i desperation.. jeg har installeret win 7 7068. og det gik fint, jeg opgraderet mit nuværende system(som sikkert godt kunne trænge til en formatering) og brugte de gamle indstillinger i MCE. til at starte med så det godt ud, langt mere stabil i MCE, dog var der et par kanaler den ikke ville ind på, der skrev den bare at alle tunere var i brug.. det må jeg lige kigge nærmere på, men den gik ikke ned bagefter, jeg kunne bare skifte over på en anden.. HD kanaler virkede fint, også med lyd.. Ligesom 7057 var der ingen pixelering på hverken 3+ eller 3puls.. MEN og nu kommer det sjove, jeg har masser af pixelering og grøn skærm på tv2 nu???? man får lidt på fornemmelsen at nogen hos microsoft sidder og tager røven gevaldigt på en.. musikken var også mere stabil end før, dog finder den ikke alle vores musiknumre.. der ligger ca 5000 numre i mappen, og den finder omkring de 3000..(tallet falder og stiger mens man bruger det ?? ) Det mest irritende er nok ATI drivere, den gider ikke installere CC 9,3, som ellers er lavet til win 7 beta.. og ATi kortet er åbenbart lavet så det ikke fylder mit skærmbillede ud, det kan man altid ind og indstille i CC drivere bagefter, så den fylder skærmen, det kan jeg så ikke.. og det er ikke videre smart på en plasma skærm.. Nå det var hvad jeg lige lagde mærke til på den lille time jeg har testet det.. Håber andre får meget bedre resultater, så jeg kan tage mig sammen til en formatering.. |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Nu er det også snart tid til en forårsrengøring alligevel, så en formatering er nok løsningnen
![]() |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det var da ligegodt grov. Håber da at høre TV2 kører når den er blevet formateret :)
Update: Nu har jeg opdateret min til build 7068, og TV2 fungerer uden problemer her. Jeg ser dog flere melde problem med Catalyst 9.3 og 7068, kan være der dit problem ligger. Sidder stadigt med mit Intel GMA950 indtil mit nye grej ankommer, så det er med Intel GFX drivers at det virker på TV2 uden problemer. Redigeret af Langmack - 29-Marts-2009 kl. 16:37 |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Kæresten har brugt det her til aften, og har sagt den melder noget om playready skal updateres, men når hun trykker update sker der intet.. Jeg ved ikke om en ren installation, kan løse de problemer der er, men det kan være jeg prøver imorgen.. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så blev det meste løst, og så er det alligevel ikke noget værd.. efter en formatering har jeg ikke længere problemer med catalyst 9,3. den installerede første gang. den skriver ikke noget med alle tunere er i brug, HD kanaler fungere fint. Men Men Men, ligesom sidste gang, skriver den nogen gange at playready skal opdateres.. og det gør den så, og bagefter er der forsat sort skærm.. Hmmm sikke noget crap... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |