|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
TorbenKT ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 17:47 |
Hej til alle her i forummet. Jeg håber jeg kan få lidt hjælp, da jeg ha store problemer med at få min FireDTV T/CI til at vise kanaler. Mit setup er som følger: Windows 7 DK - 64-bit - Build 7600 - (Det er den som officielle version)Model.: FireDTV T/CI Jeg har prøvet begge uden held. Anyway, jeg behøver hjælp! Så hvis der er nogle søde mennesker der køre med Windows 7, 64bit og FireDTV T/CI uden problemer, høre jeg MEGET gerne fra jer :-) Jeg får fint signal på de frekvenser hvor kanalerne er, men den finder ikke nogle kanaler overhovedet, hverken i FireDTV Viewer eller MCE. Jeg er 110% sikker på at signalet er ok, da jeg har testet på en XP pc med ovennævnte, dog uden MCE, og jeg kan finde og se alle kanaler. Redigeret af TorbenKT - 20-Oktober-2009 kl. 23:05 |
|
Med venlig hilsen
Torben T |
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
Den driver du mener, at du mangler, har du faktisk: LSI 1394 OHIC-kompatibel værtskontroller (ældre) - og jeg mener ikke, at det giver problemer at brige ikke-legacy-driveren med kun én FireDTV (mener jeg har prøvet den). Men det er åbenbart heller ikke problemet for dig. Kan du ikke "nøjes" med 32- bit versionen af W7 - den virker fint med FireDTV-C/CI. (Du har en ældre FireDTV-model kan jeg se af FW-nummeret - jeg havde lidt problemer ("totale" pixeleringer og Anders And-lyd) med sådan én og fik den byttet til en nyere revision (med gul LED foran) - men jeg tror faktisk at problemt var en defekt i FireDTV'en, så det tror jeg at du kan se bort fra.)
|
|
/lars
|
|
![]() |
|
TorbenKT ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Tak for svaret, men det er IKKE en løsning for mig at køre 32-bit. I øvrigt, skal du lige huske på at det er en T/CI model, så ud fra HW nummeret, er det den sidst nye, så vidt jeg kan se! Jeg ønsker at høre fra personer, som har en tilsvarende setup som jeg. Windows 7, 64-bit og Terrestrial. På forhånd tak.
Redigeret af TorbenKT - 20-Oktober-2009 kl. 19:07 |
|
Med venlig hilsen
Torben T |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
Flot TorbenKT! Fin måde at starte som ny bruger. Du skal nok få masser af hjælp hvis du sviner folk til på den måde allerede efter 2 posts. Klovn! Redigeret af mylle - 20-Oktober-2009 kl. 20:45 |
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Ja, tak for kaffe, tror jeg holder evt. guldkorn for mig selv /soli |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er meget let at blive misforstået. Jeg syntes netop at jeg skrev at det ikke var for at være ubehøvlet, med blot for ikke at spilde nogens tid! Jeg har brugt oceaner af tid på alle mulige løsninger, inden jeg skrev mit indlæg her. Men jeg beklager hvis jeg har stødt nogen herinde.
|
|
Med venlig hilsen
Torben T |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal bare bruge standard BDA driveren...Ikke noget med Media Center drivere mv.
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Stadig masser af signal, men ingen kanaler. Kan detdet fordi jeg ikke har alle decoder installeret. Der er feil ved: Vorbis, DivX 3 og DivX4? Hvilken decoder pack kan anbefales? |
|
Med venlig hilsen
Torben T |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Ingen decoder pack, du har codec nok med i Windows 7.
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm... ved I om der er nogle overhovedet der køre Win7, 64bit og FireDTV T/CI med succes?
|
|
Med venlig hilsen
Torben T |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har du i det hele taget prøvet med 32 bit? Hvis det er den eneste løsning, så er det vel et spørgsmål om du vil have 64 bit eller Media Center, for der kommer ikke nye drivere til dit TV kort |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
At bruge x64 sammen med en HTPC er bare at bede om problemer.
Prøv at hent en x86 trial af windows 7 og se om det spiller. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |