|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PeterDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 13-Februar-2009 kl. 18:55 |
Hej,
Så fik jeg endelig mit nyt test setup med windows 7 op at køre, og må nok indrømme at jeg er meget skuffet over kvaliteten (benytter FloppyDTV og overføre signalet via HDMI). signalet er lidt grynet og hakker men dog er ingen pixelering. Mit gamle setup som kørte med samme tuner på vista med TV pacck men via en extender xbox360 og compositesignal stod billede utroligt skarpt uden hakken eller andre uønskede ting. Andre der er ude for det samme i windows 7 /Peter
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Jeg køre med samme system, jeg har dog ikke viste eller xp at sammenligne med men ja billedet er lidt mørkt og uskarpt. Jeg har kørt med både HDMI og køre nu med DVI nu når HDMI ikke virker optimal med lyden. Bundkort (Gigabyte MA78GM-S2H) |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
PeterDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
At billedet er mørkt er ikke noget nyt, det problem har jeg altid haft både under XP og Vista men det er det uskarpe billede jeg ikke vil leve med og det underlige er jo også at når jag f.eks afspiller DVD, gamle optagede programmer eller wmv filer er der ingen problemer med billedkvaliteten så det er åbenbart et tuner problem. Jeg var ikke klar over at der var problemer med lyden over HDMI, godt jeg så valgte at benyttet SPDIF istedet for at investere i en forstærker der kunne tage HDMI. Bundkort ASUS M3N-H/HDMI Men jeg tror jeg vil prøve at smide en Vista på for at se om jeg så får min gamle billedekvalitet igen. /Peter |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Eksperimenter med forskellige drivere til grafikkort....Det lyder som om at HW accelleation ikke benyttes...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Så burde det jo være et generelt problem ikke. Jeg oplever det kun når jeg ser live-tv tidligere optaget programmer, dvd, wmv you name it ser perfekt ud.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så prøvede jag at smide en Vista med TV Pack på igen, kvaliteten er nu igen i top og betydelig bedre en Windows 7 med de samme drivere til grafikkort og tuner. Min konklusionen er at der må være noget Windows 7 ikke kan lide i mit hardware valg. /Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |