recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 7, ingen lyd i HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWindows 7, ingen lyd i HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jesperl.dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-November-2011
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Windows 7, ingen lyd i HD
    Sendt: 13-November-2011 kl. 20:43
Hej

Efter en lang dag, hvor jeg næsten fik mit Windows 7 WMC op at køre igen efter at være flyttet og efter nyt fjernsyn og ny surround receiver, så koksede det til sidst.

Når jeg prøver at vise en HD kanal så kommer der lidt skrat men ellers ingen lyd og efter et minut stopper WMC og siger:
Videofejl. Nogle af filerne, der er nødvendig for at kunne afspille video, er ikke installeret eller fungerer ikke korret.
Og jeg må så genstarte WMC.
Ikke-HD kanaler virker fint men jeg kan heller ikke vise tidligere optaget HD video.

Det dumme er at det virkede for lidt siden. Det jeg gjorde var at jeg var inde at klikke i lydopsætningen på AMD HDMI output. Det virkede uskyldigt, men det var det så ikke. Jeg er clueless til hvordan jeg skal få det til at virke igen, og håber meget at der er nogen der kan hjælpe.

Jeg ved ikke om det betyder noget, men jeg har en Dell Zino med Radeon HD 5450, HDHomerun, Denon 1612 og Samsung 7005.
Jeg har brugt en hel dag på at få HDHumeRun og EPG til at virke, så da det endelig virkede, så er det her en bet. Grunden til at jeg pillede var i øvrigt, at jeg havde alt for meget bas når jeg så fjernsyn gennem WMC, hvilket jeg ikke har når jeg ser gennem fjernsynets tuner. Lige nu er proriteten bare at kunne se noget HD fjernsyn, men bag efter vil jeg da meget gerne høre om der er nogen der har noget bud på, om det er noget man kan stille på.

På forhånd tak til den helt, der kan hjælpe mig videre. Og rigtigt mange gange tak til alle dem der har skrevet de forum-indlæg der hjalp mig hen over alle de mange andre problemer jeg har haft i dag.
hilsen Jesper

Redigeret af jesperl.dk - 13-November-2011 kl. 20:54
Til top
jesperl.dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-November-2011
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 19:50
Til top

Besvar Besvar