|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | ||||||||||||||
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
|||||||||||||
Jeg stødte lige på artiklen igen om Windows 7 final release. De regner ikke ud fra RC, som jeg skrev, men RTM (Release To Manufacturing), men RTM er allerede meldt officielt ud til at ske i september. Deres kvalificerede gæt er derfor salg i butikkerne i slutningen af november. |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|||||||||||||
Kan ikke få hotkey til skifte mellem mine skærme i Ati CCC. Andre der har
samme problem? Har virket fint i Vista |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
|||||||||||||
Hej, håber der en der vil skære det ud i pap for mig da jeg gerne vil instalere Windows 7 på en gammel bærbar der er tæt på den vise død, så når beta bliver gammel og ubrulig er min bærbar det også men i mellemtiden vil jeg da lige prøve den, hvad skal min bærbar kunne for at køre 64bit udgaven går ud fra jeg skal bruge 32bit da min proceser er en amd enkelkerne x3200?, den windows der skulle komme nu her mandag er denne ikk ? http://www.mininova.org/tor/2521206 også hente key her ? http://www.microsoft.com/windows/windows-7/beta-download.asp x Håber I vil hjælpe mig, på forhånd tak! mvh.
|
||||||||||||||
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|||||||||||||
Du kan bare bruge Entech Multires eller Entech Powerstrip, hvis ikke ATI CCC virker.... |
||||||||||||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||||||||||||
Til info har MS annonceret følgende i dag:
|
||||||||||||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
|||||||||||||
Når det er en gammel bærbar og processoren ikke hedder noget med Athlon 64, så er det sikkert en 32 bit processor. Så du kan kun bruge 32 bit versionen. Jeg kan ikke genkende processortypen, måske er det en Athlon XP 3200+. Du kan bruge programmet CPU-Z til at få information om PC-en. Jeg vil tro Windows 7 stiller ca. samme krav til hardwaren som Vista. |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
|||||||||||||
Har du et link til disse, da de ikke umiddelbart fremgår inde på Gigabytes side, jeg synes også jeg oplever dette en gang i mellem... |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
|||||||||||||
Jeg var måske også lidt hurtig. De har faktisk kun Windows 7 drivere til AC97. Det er nok High Definition driverne du skal bruge. Men du kan give Vista driverne et forsøg istedet: Realtek High Definition Audio Codec |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|||||||||||||
Den nyeste realtek vista driver fungere fint med win7.
ingen problemer der. (det er rart at de bruger samme driver model i steget for det meget trælse skift fra xp til vista) |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|||||||||||||
Nu har jeg også installeret win 7 og alt ser ud til at køre, der er dog lige en gang imellem at IE går ned men det kan man lave med. Jeg har dog fundet ud af at 1 GB ram som jeg har bliver slugt helt når jeg starter media center, så nu har jeg bestilt lidt mere ram da den reagerer rimelig langsom da den hele tiden swapper.
|
||||||||||||||
Lav let din egen hjemmeside på www.NemmeHjemmesider.dk
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
|||||||||||||
Hvordan henter jeg Windows 7? Når jeg går ind for at hente det, får jeg en cd-key, men får besked på at jeg ikke kan hente windows mere?
|
||||||||||||||
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |