|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() Sendt: 06-August-2009 kl. 11:40 |
Hej alle
Er der nogen der kender et alternativt sted at downloade Windows 7 RC - jeg vil gerne hente den på Microsoft men jeg har Mac og den vil bare ikke rigtig give mig lov til det. Der burde være adgang indtil 20. august. Nogen der kender en anden vej eller som kan hjælpe? PS: Ingen pirateri her, so you know... |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Det virker da fint på mac - jeg har downloadet både 32 og 64 bit versionerne.
Prøv dette link: http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx? ITPID=wcfeed Jeg bruger Firefox - har ikke prøvet med Safari. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Hmm ... den står bare og stener her i Safari.. Den grønne cirkel kører bare i
en uendelighed ![]() |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Samme her. Prøv med Firefox.
Når jeg bruger Firefox, skal jeg give et program ubegrænset adgang til computeren. Det afviste jeg, og så gik Firefox i baglås. Jeg har ikke lige lyst til at prøve igen nu. Men jeg kom noget længere i Firefox end i Safari. Redigeret af Brixen - 06-August-2009 kl. 12:17 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
MS bruger deres egen activeX- P2P downloader når det er filer over 1GB. (hvilket normalt udelukker andet end MS IE! ) Når du kører det gennem technet.microsoft.com så har de en webbaseret downloadmanager.
og ja - som brixen siger - for at den kan få lov at gemme filen via den downloadmanager, skal den have fuld adgang til din maskine. Har lige prøvet gennem firefox 3.5.2 (som jo så vist er en beta) og det kører fint. - hev dog min RC ned via en win7beta-maskine :-) men det kan sagtens lade sig gøre via mac! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |