|
windows 7 update |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
må jeg anbefale at gennemtrævle https://www.ntlite.com/ ?
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
|
Nej. Brug i stedet Windows Updates Downloader http://www.windowsupdatesdownloader.com/Default.aspx Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
Hej jeg prøver den Windows Updates Downloader installer den automatisk når den er færdig med at downloade? |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
kan det være en hardware fejl der er oversag til den ikke finder nogle updates?
jeg har prøvet https://www.raymond.cc/blog/offline-windows-update/ virker heller ikke som det skal |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
Så jeg ville prøve på en frisk. Evt. lav en boot rep. CD og disc image backup inden ny installation. Og igen når den virker ![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
Hvorfor ikke installerer Windows 10 på pc med det samme?
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
|
Jeg kan anbefale WSUS Offline Update for installere (og gemme) Windows opdateringer.
http://www.wsusoffline.net/
Hvorfor i al verden skulle man have lyst til det? Redigeret af azrael - 04-Februar-2016 kl. 10:51 |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
Hvorfor ikke? De pc'er jeg har prøvet kører det bedre på, så jeg ser ingen grund til ikke at opgraderer til Windows 10. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Jeg er nok også nødt til at melde mig under fanen af dem, der synes det er langt mere interessant at spørge, hvorfor ikke? Den eneste årsag til at jeg ikke køre windows 10, er fordi jeg ikke gider opgradere mine windows 8 maskiner lige nu. Men hvis jeg alligevel skal geninstallere windows, så ser jeg ingen grund til, at ikke springe direkte på 10éren.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Jeg havde nok også valgt at opdatere til Windows 10, hvis jeg ikke havde muligheden for at køre Windows 8.1.
Windows 7 bærer efter min mening meget præg af at være et ældre os.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
|
WSUS Offline Update var løsningen efter to forsøg updater Windows selv så nu må i selv slås om det skal være win 7 8 eller 10 ![]() ![]() |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |