|
windows 7 update |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Glæder mig at høre. ![]() Hvilken version af Windows du installerer bestemmer du helt og holdent selv. Personligt kunne jeg ikke frivilligt finde på at installere Windows 10, men det er smag og behag. |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
||
Jeg gider heller ikke Windows 10, den er alt for forandret, og alt for moderne til mig, måske fordi jeg aldrig har prøvet Windows 8.1,
gik direkte fra XP og til Windows 7. Jeg kommer ALDRIG til at forliges med Windows 10, det er som hund og kat, eller Tiger og Ged. |
|||
//Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
||
Nu er forskellen mellem 7 og 10 ikke så stor mere.
Forskellen mellem Windows 7 og Windows 8 var langt større. Windows 10 er faktisk et step baglæns i forhold til Windows 8. Jeg har flere i min omgangskreds, hvor jeg har opgraderet til Windows 10 og selv om de nok var lidt hen ad IT analfabeter, så gik der ikke mere end et par timer og så navigerede de fint rundt i Windows 10. Så skal man jo have for øje, at den gratis opgradering til Windows 10 udløber med udgangen af Juli. Herefter skal man betale, hvis man vil opgraderer.
|
|||
![]() |
|||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
||
![]() glad for tidligt når jeg ser under installeret opdateringer er stort set alle mislykket så nu er jeg i gang med at opgrader til win 10. sammen problem her under installation søger den efter opdatering og den søger og den søger og der sker ikke en dyt |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
||
Jeg ville nok lave en frisk installation med Windows 10.
Lav en USB med Windows 10 (har linket tidl. til toolet). Boot fra USB og formater dit C-drev. Så starter du helt på frisk. HUSK AT HAVE BACKUP AF DINE DATA. Hvis du bliver bedt om licensnøgle, angiver du din Windows 7 licens. |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Så vidt jeg ved kan man ikke installere Windows 10 som en frisk version, før man har haft opgraderet og aktiveret en windows 10 på samme maskine.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Har du nogen speciel firewall på dit netværk. Kører du med antivirus eller software firewall fra tredjepart?. Har du opgraderet windows 7 med alle servicepakker? Har du installeret windows på nr. 2 drev i maskinen?
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
||
Prøv denne her:
https://support.microsoft.com/da-dk/gp/windows-update-issues/da Hvis du er i nærheden af Horsens, kan du smide den forbi mig, så skal jeg nok kigge på den Forresten : Er ur og dato indstillet korrekt? Redigeret af Theilo - 08-Februar-2016 kl. 21:21 |
|||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
||
Jeg har ikke fundet andre, så resten skal installeres som download updates, og det tager skrækkelig lang tid. ![]() Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |