recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 7 - Videofejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWindows 7 - Videofejl

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tobby Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Windows 7 - Videofejl
    Sendt: 21-Juli-2009 kl. 12:19

Hjælp - mit medie center er pludseligt holdt op med at virke.

Jeg har kørt Windows 7 RC7100 uden problemer i et godt stykke tid, men fra i dag af kan jeg pludselig ikke se video, hverken live tv, optaget tv, eller avi-filer.

Jeg får følgende fejl: Videofejl, nogle af filerne, der er nødvendige for at kunne afspille video, er ikke installeret eller fungerer korrekt. Genstart Windows Media Center eller computeren.

Begge dele er selvfølgelig prøvet uden held.

Der er tale om en clean installation, altså ingen codec-pakker eller andet skrammel, og det har som sagt virket upåklageligt indtil i dag.

Jeg har to FloppyDTV DVB-C tunere installeret, men jeg tror ikke det er er, problemet skal findes...

Håber meget på jeres hjælp!

Thomas

Til top
Psudo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2009 kl. 13:36

Hej

Skal siges jeg ikke har et svar til dig men er lidt i samme båd.

Det er præcis den samme fejlbesked jeg får på min xbox360 når jeg kører den som extender (op mod en vista MC)
Skal siges at selve VMC køre fint (live og recordings osv)
Jeg undrede mig dog over beskeden og installerede windows 7, og connectede den til xbox´en....Samme svar...

Har dog set flere på andre sites (greenbutton.com) + google søgning er der er mange med samme extender problem som mig....men at den kommer på en "ren" mediacenter er ret underligt....
Håber du får løst problemet...

/Psudo

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu