recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 8 og Media Center Gratis
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows 8 og Media Center Gratis

Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 23:19
Men installationsvejledningen er ikke korrekt
Man er nød til at at køre det via kontrolpanel
Her er den nu installeret:-)
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Gramkow Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-November-2009
Sted: Danmark
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gramkow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 23:24
Nogen der kan fortælle hvorvidt Netflix er integreret i W8MC - det var den efter sigende på Preview'et - ihvertfald for US kunder...

/ Gramkow
Til top
gensplejs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2008
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gensplejs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 23:32
også mig...
welll nu har jeg jo så købt en.... hmmmm
så kan jeg jo bruge den sammen med en af mine 9 andre win8pro keys...
Til top
gensplejs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2008
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gensplejs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 23:33
det kommer frem... men virker ikke. når jeg bruger unblock us (altså på win8)

Men når jeg kører normalt er det gone igen :-)
Så det virker nada i danmark...
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 23:42
Det tyder på at win8 MCX plugin/app også forsøger at "snakke" med api.netflix.com som er spærret for trafik fra ikke-US ip'er :-(

/KL

PS. Har selv fået key nu.. Så mangler jeg bare en win8pro ;-) På den anden side set bringer Win8 MC intet nyt ind i stuen, så jeg fortsætter med Win7 indtil videre.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 00:30
Oprindeligt skrevet af gensplejs gensplejs skrev:

også mig...
welll nu har jeg jo så købt en.... hmmmm
så kan jeg jo bruge den sammen med en af mine 9 andre win8pro keys...
Ja Action Pack er fedt, men dyrt:-)
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 09:25
Jeg har et spørgsmål til alle jer der har downloadet Windows 8 Pro.

Installeres det direkte på computeren eller får man en fil der kan lægges på en DVD skive, og hvad gør man hvis det installeres direkte og computeren går ned. Kan det så geninstalleres på samme eller ændret computer.

mvh
Allan

Redigeret af Allan Jensen - 27-Oktober-2012 kl. 09:28
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 09:49
Installeret direkte på den computer jeg kørte det på...

Men der var undervejs en mulighed for at lægge indholdet ud på DVD...

DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Januar-2004
Point: 928
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDHell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Jeg har et spørgsmål til alle jer der har downloadet Windows 8 Pro.

Installeres det direkte på computeren eller får man en fil der kan lægges på en DVD skive, og hvad gør man hvis det installeres direkte og computeren går ned. Kan det så geninstalleres på samme eller ændret computer.

mvh
Allan

du får mulighed for at:
installere direkte
lave fil til at brænde på medier
fil på skrivebordet til senere installation

jeg har endnu ikke modtaget den mail med mediecenter key Ouch

Redigeret af MDHell - 27-Oktober-2012 kl. 10:16

Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 10:59
Tak til avh og MDHell, så vil jeg prøve at hente Windows 8 Pro og mediacenter.

mvh
Allan

Til top
gkev Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Marts-2008
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gkev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 12:41
Hvilket link henter i fra?

Redigeret af gkev - 27-Oktober-2012 kl. 12:41
Til top
gkev Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Marts-2008
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gkev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 12:43
Oprindeligt skrevet af gensplejs gensplejs skrev:

Nå... søgte lidt på fejl teksten og folk fabler om grafikkort drivere (på win7)
så jeg smed et gammelt HD 4350 kort i maskinen og nu spiller den.
Men med onboard grafikkortet i min i3 530 er det no go. Det ville måske hjælpe med en driver fra intel i stedet for ms driveren men intel har åbenbart ladt mig i stikken. Der er windows 8 drivere til andren og tredje generations i3'er men ikke til den første generation i3-530 og andre i den serie.... (win 7 driveren nægter pure at køre uanset om jeg vælger compatibility mode eller noget i den stil....)

Jeg fik samme besked in 7mce, under et bestemt HW setup. Gå ind og ændre lyden fra primær til sekundær i MCE indstilllinger. Genstart og det virker. Hvordan det ænger samme må guderne vide.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu