|
Windows 8 og Media Center Gratis |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men installationsvejledningen er ikke korrekt
Man er nød til at at køre det via kontrolpanel Her er den nu installeret:-)
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Gramkow ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Nogen der kan fortælle hvorvidt Netflix er integreret i W8MC - det var den efter sigende på Preview'et - ihvertfald for US kunder...
/ Gramkow
|
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
også mig...
welll nu har jeg jo så købt en.... hmmmm så kan jeg jo bruge den sammen med en af mine 9 andre win8pro keys... |
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
det kommer frem... men virker ikke. når jeg bruger unblock us (altså på win8)
Men når jeg kører normalt er det gone igen :-) Så det virker nada i danmark... |
|
![]() |
|
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Det tyder på at win8 MCX plugin/app også forsøger at "snakke" med api.netflix.com som er spærret for trafik fra ikke-US ip'er :-(
/KL PS. Har selv fået key nu.. Så mangler jeg bare en win8pro ;-) På den anden side set bringer Win8 MC intet nyt ind i stuen, så jeg fortsætter med Win7 indtil videre.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Ja Action Pack er fedt, men dyrt:-)
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Jeg har et spørgsmål til alle jer der har downloadet Windows 8 Pro.
Installeres det direkte på computeren eller får man en fil der kan lægges på en DVD skive, og hvad gør man hvis det installeres direkte og computeren går ned. Kan det så geninstalleres på samme eller ændret computer. mvh Allan Redigeret af Allan Jensen - 27-Oktober-2012 kl. 09:28 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Installeret direkte på den computer jeg kørte det på...
Men der var undervejs en mulighed for at lægge indholdet ud på DVD... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
du får mulighed for at: installere direkte lave fil til at brænde på medier fil på skrivebordet til senere installation jeg har endnu ikke modtaget den mail med mediecenter key
![]() Redigeret af MDHell - 27-Oktober-2012 kl. 10:16 |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Tak til avh og MDHell, så vil jeg prøve at hente Windows 8 Pro og mediacenter.
mvh Allan |
|
![]() |
|
gkev ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2008 Status: Offline Point: 27 |
Hvilket link henter i fra?
Redigeret af gkev - 27-Oktober-2012 kl. 12:41 |
|
![]() |
|
gkev ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2008 Status: Offline Point: 27 |
Jeg fik samme besked in 7mce, under et bestemt HW setup. Gå ind og ændre lyden fra primær til sekundær i MCE indstilllinger. Genstart og det virker. Hvordan det ænger samme må guderne vide.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |