|
Windows 8 og Media Center Gratis |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | ||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvor længe har du ventet?
Jeg har lige bestilt i formiddags, og fik denne besked på skærm:
Thank you Your product key will be emailed to you within 24 hours.
If the email doesn’t arrive in your inbox, be sure to check your junk email folder Og har heller ikke modtaget endnu, så det tager lidt tid.
Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
|
Nyttede intet hos mig... onboard kortet ville ikke afspille noget som helst. |
||
![]() |
||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
|
Jeg har fået live tv og tv optagelse til at fungere med win8 ved at smide et andet grafikkort i....
Men nu er der et nyt problem. omkring 60%& af mine wtv filer fra windows 7 kan ikke afspilles i media center. Det er alle dem som jeg i sin tid har optaget via DVB-T. Alt hvad jeg har optaget fra DVB-C kan fint afspilles. Media center kommer med en tirade om missing codecs men går jeg ind i windows media player kan den fint afspille de samme filer.... WTF! |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
Kan du smide en af dem på en eller anden cloud, så kan jeg prøve at afspille den Det eneste nye jeg kunne se, var at den insisterede på at PlayReady skulle installeres, for at beskytte indhold
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
|
Jeg har play ready...
Det funker når jeg reencoder lyden.... det er alle mine filer med AAC lyd . Jeg er ved at uploade en wtv test fil nu. Som sagt afspiller den fint i media player men ikke media center. Jeg har ingen codecs på maskinen bortset fra det win8+mce er født med. Så vidt jeg kan se kører media center 64bit mens media player leger 32bit så jeg skal ha kigget på om der er noget der.... Redigeret af gensplejs - 27-Oktober-2012 kl. 19:09 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
Mit er rent 32bit. Har aldrig haft andet en bøvl med 64bit. Ikke en gang Office i 64bit fungerede
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
|
Altså på min workstation kører jeg x64... altid... ellers kan jeg ikke helt udnytte de 64gb ram :-)
Men jeg har også altid køre 32bit på MCE... Men nu havde jeg lige iso filen fra den anden maskine liggende og orkede ikke at hente x86 udgaven fra msdn og bla bla bla.... :-) Men hvis du orker teste en fil for mig ville det være super... så kunne jeg bare hoppe over på 32 bit igen. Har kun 3mbit upload og min mindste fil fylder 300mb (store nørd afsnit som knægten er vild med) Redigeret af gensplejs - 27-Oktober-2012 kl. 19:09 |
||
![]() |
||
|
overså jeg lige. Jeg har installeret win 8 i en sep. partition på min bærbare. Den har ikke AC3, kun alm. stereo
|
||
||
![]() |
||
|
AC3 var en fejl... Mente AAC (stereo encodede lort de sender på free to air DVB-T)
|
||
![]() |
||
|
anyway den afspiller fint i media player uanset hvad jeg sætter lyden til... 2 kanals analog udgang... spdif til reciveren... hdmi til fjernsynet...
Uanset hvad så nægter media center mens media player spille den fint... og der her vi så 32/64bit humlen (windows media player kører ikke native x64.. den kører i wow64 emu). |
||
![]() |
||
|
Således...
Uploadet til min public mappe... https://docs.google.com/a/holstschumacher.dk/folder/d/0BzCShRQAt-Cnem5McVh2THZ1RW8/edit Redigeret af gensplejs - 27-Oktober-2012 kl. 19:38 |
||
![]() |
||
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
|
jeg bestilte i går ved 18 tiden
|
||
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |