|
Windows 8 og Media Center Gratis |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | ||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg har ikke prøvet med den version du nævner. Den jeg har, er en fuld version fra MSDN. Jeg ville under alle omstændigheder lave en backup af data før jeg installerer noget som som helst. En løs harddisk koster jo ikke ret meget, og kan fås i den nærmeste Aldi
|
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||||
![]() |
||||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
|||
Jeg tror også at det skal være en fuld version da opgraderingen vil overskrive win 7. |
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|||
Det er jo bare at prøve. Enten får man valget, eller også gør man ikke. der bliver ikke overskrevet noget før man siger ja. Men som jeg skrev, ville jeg lave en backup før jeg gør noget som helst
|
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||||
![]() |
||||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
|||
Helt enig det kunne komme an på en prøve. Da jeg installerede win 8 opgraderingen på en lille computer forleden mener jeg ikke at jeg fik muligheden for at installere på en partition efter eget valg. Der var mulighed for ren installation, installation med programmerne fra win 7 og en 3. mulighed som jeg ikke lige husker.
|
||||
![]() |
||||
|||
Jeg mener at der skal være ledig diskplads før valget om dualboot fremkommer. Så vidt jeg husker udførte jeg en formindskelse af min win 7 partition, således at der blev ledig, ikke initialiseret, harddisk plads
|
||||
||||
![]() |
||||
|||
Lyder rigtigt. Vil afprøve det på et tidspunkt. |
||||
![]() |
||||
Kalle Ferm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2008 Status: Offline Point: 111 |
|||
Allan hvor har du dit Windows fra? Volume licensensing? Altså via arbejdet?
Eller har du købt en upgrade til din Windows?
|
||||
![]() |
||||
Kalle Ferm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2008 Status: Offline Point: 111 |
|||
Ups, dobbelt post
Redigeret af Kalle Ferm - 06-November-2012 kl. 18:14 |
||||
![]() |
||||
|||
Det er købt og downloadet på Microsoft hjemmeside: for kr. 229,00 herefter har jeg samme steds fået registreringskoden til MCE som så blev sendt til mig pr. email |
||||
![]() |
||||
|||
Hm, OK, så har jeg ikke noget bud desværre.
Har nemlig fundet ud af at volume license af Win8 Pro ikke giver adgang til media center.
|
||||
![]() |
||||
|||
Er du sikker på det? Har selv en "special" licens, og går ud fra at det er den samme som volume licensen. Har du prøvet at følge min anvisning som jeg har skrevet tidligere ? Mit image hedder: SW_DVD5_NTRL_Win8_32BIT_Danish_Win_Pro_X18-15894.IMG
|
||||
||||
![]() |
||||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
|||
Nu er jeg ret sikker på at der ikke findes nogen licens ved navn "special" :-P
Men kalle har helt ret. Der er rigtig mange MAK nøgler som ikke tillader at man smider win8 mce på maskinen selv om der er tale om win8 pro. Jeg har selv haft leget med en MAK nøgle som ikke ville (slet ingen option til at aktivere det). Da jeg så skiftede til min MSDN premium nøgle/image virkede det fint. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |