|
Windows 8 på Intel DH67CF |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har heller ingen problemer med Win 8 på det bundkort. Men jeg kørte den nu heller ikke som update, men fra clean install.
|
||
![]() |
||
blindpet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2014 Status: Offline Point: 9 |
|
Jeg har lært i alle mine år med Windows at at upgrade er næsten altid en dårlig ide ;)
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Også jeg. Dog ikke hvis det er en komplet clean install fra den anden Windows. Gjorde det på min stationære lige da den kom ud, da Windows 8 lige kom. Formaterede og installerede Windows 7 og gik direkte til Windows 8 upgrade. Det gav ingen problemer overhovedet. Men eneste grund til, at jeg gjorde sådan, var fordi den ISO man fik fra Microsoft kun virkede som upgrade. Senere viste det sig så, at hvis man brugte samme nøgle på en lidt mere lyssky version af den fulde udgave, så kunne man bare installere fra bunden, og registreringen ville virke fint alligevel.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |