|
Windows: Begræns brugerinput? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2014 kl. 09:42 |
Hej
Nu må i hjælpe! Jeg skal som overskriften siger begrænse brugerinput på en touchscreen i Windows. Forklaring/ønske: Jeg har en pc med touchscreen der kører forskellige vinduer/programmer på skærmen samtidigt. Nogle steder skal brugeren have lov at trykke/skrive andre ikke. Man skal kunne se hele skærmen. Jeg tænker selv en utility hvor man specificerer områder af skærmen hvor inputtet bliver udført og uden for disse felter bliver inputtet ignoreret. Altså en form for overlay utility der er gennemsigtig men altid øverst og sender input videre til de underlæggende programmer. Hvad skal jeg lede efter? Kender i noget der opfylder mit behov? Gratis er godt men ikke et must. Mvh BS
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må man spørge om hvilken grund der er. Selvfølgelig hvis det findes, ville det være spændende
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Jeg tror ikke du skal prøve den indgangsvinkel med overlay utility. Det hænger sammen med at man i Windows kan lave for mange "smarte" ting som pludseligt gør at man har fået flyttet noget andet indhold over i dit "overlay utility" og så kan trykke på dette.
Du skal finde noget som kan låse dine programmer ned, meget funktionalitet kan ændres i Group Policy.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
@T.Duck: Naturligvis. Jeg har en pc der skal være jukebox med spotify software og brugere skal have lov til visse ting men ikke andre.
@Cyber: Jeg kender ikke nok til gp til at jeg kan afgøre om det er vejen frem. Kan gp styre hvilke knapper/menuer der skal være tilgængelige i Spotify softwaren? Mvh BS
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
|
|
![]() |
|
Det kører i dag på en 7'er der dog kan udskiftes hvis der er en god grund.
Mvh BS
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Ja men det er jo for den inbyggede afspiller er det ikke? Den afspiller ikke fra Spotify SVJV.
Mvh BS
Redigeret af Bschmidt - 29-August-2014 kl. 14:52 |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Så prøver jeg at forklare. De begrænsninger du omtaler i 8/8.1 er kun for den indbyggede (windows) afspiller, ikke? De virker vel ikke i Spotify programmet vel. Og Så Vidt Jeg Ved (SVJV) afspiller den inbyggede afspiller ikke fra Spotify, gør den?
Mvh BS
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Vil du beskrive hvor disse indstillinger foretages for så vil jeg undersøge om det er vejen frem :-)
Mvh BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |