recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows bestod ikke ægthedsvalideringen!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows bestod ikke ægthedsvalideringen!!!

Besvar Besvar Side  123 9>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows bestod ikke ægthedsvalideringen!!!
    Sendt: 12-Maj-2013 kl. 10:37
Den besked kom op på min PC da jeg tændte den. Og at Microsoft Security Essentials vil blive afinstalleret hvis jeg ikke gør noget inden 30 dage. Jeg skal downloade et program som validerer Windows, men det sker ikke!

Hvad skal jeg gøre? Fornemmer det er min browser, Mozilla Firefox, som Windows ikke kan li'

Redigeret af Kampus - 18-Maj-2013 kl. 10:28
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6675
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 10:44
Det har ikke noget med Firefox at gøre. Fejlen er et andet sted.
Er det nu, du skal have en iMac? Big smile

Venlig hilsen
KB
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Det har ikke noget med Firefox at gøre. Fejlen er et andet sted.

Ok, den vil ikke installere Plugin'et, så nu mister jeg formodentlig MSE. Hvorfor i hede hule helvede kan det lort ikke arbejde sammen?Dead

Nej det er nu at jeg helt skal undvære PC. Har klaret mig fint i et halvt liv uden, og nu er det bare pisse besværligtAngry
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 13:07
Har du prøvet at hente en explorer og se om det hjælper.
Evt taste din licens ind igen.
Hvad er der sket forud for dit problem, installeret nye programmer eller ryddet og med et special program?
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

Hvad er der sket forud for dit problem, installeret nye programmer eller ryddet og med et special program?

Jeg har stadig explorer installeret, men ikke som min faste browser. Bruger den ind imellem til Netbank, da den har tydelig sikkerhedsvisning med hængelås symbol.

Der er ikke sket andet end jeg har skiftet bios batteriet.
Til top
LeChuck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-April-2011
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeChuck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 14:17
Har du stillet uret efter du har skiftet batteriet? Den korrekte dato har en del at sige for certifikater.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg har stadig explorer installeret, men ikke som min faste browser. Bruger den ind imellem til Netbank, da den har tydelig sikkerhedsvisning med hængelås symbol.

Firefox har også hængelås når jeg bruger netbank.

Til top
Conluxa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Conluxa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 17:54
Kør Microsoft IE og gå til denne side:
http://www.microsoft.com/genuine/validate

Har du undersøgt, om der er malware i systemet ?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 18:15

Hvad skal jeg gøre? Fornemmer det er min browser, Mozilla Firefox, som Windows ikke kan li'

Du skal finde ud af hvad det er din computer fejler.

Og det er næppe Firefox. Grunden til at jeg siger det er at jeg har brugt Firefox på diverse windowsplatformer gennem de sidste mange år -uden at have sådanne problemer.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af LeChuck LeChuck skrev:

Har du stillet uret efter du har skiftet batteriet? Den korrekte dato har en del at sige for certifikater.

Ja da, det stod på år d. 05.01.2001 kl 13.10 efter skiftet af batteri LOL
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Firefox har også hængelås når jeg bruger netbank.

Den har jeg så ikke kunnet få frem Confused
Til top

Besvar Besvar Side  123 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu