recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows bestod ikke ægthedsvalideringen!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows bestod ikke ægthedsvalideringen!!!

Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Conluxa Conluxa skrev:

Kør Microsoft IE og gå til denne side:
http://www.microsoft.com/genuine/validate

Har du undersøgt, om der er malware i systemet ?

Det underlige er at jeg mødes af en box der popper op, når PC'en tændes. Og "curlingstenen" er orange. Men i løbet af et stykke tid bliver den grøn, og det symboliserer jo "OK"
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvad skal jeg gøre? Fornemmer det er min browser, Mozilla Firefox, som Windows ikke kan li'

Du skal finde ud af hvad det er din computer fejler.

Og det er næppe Firefox. Grunden til at jeg siger det er at jeg har brugt Firefox på diverse windowsplatformer gennem de sidste mange år -uden at have sådanne problemer.

Klaus

Siger du til en novice LOL
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 19:46
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Hvorfor skiftede du batteriet?

Fordi batteriet var dødt! Det bulede på midten, og nu passer uret hver gang jeg tænder PC'en
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6675
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Er det nu, du skal have en iMac? Big smile

Mac skal ikke aktiveres igen, hvis man skifter batteri LOL

Redigeret af Brixen - 13-Maj-2013 kl. 09:05
Venlig hilsen
KB
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 20:13

Fordi batteriet var dødt! Det bulede på midten, og nu passer uret hver gang jeg tænder PC'en

Ind på windowsupdate.com og få opdateret alt hvad du kan.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 20:16

Mac skal ikke aktiveres igen, hvis man skifter batteri 

Nu vi har gang i "æv-bæv-billederne"

Klau
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 21:06
Fandt denne her.

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_install/windows-not-genuine-maybe-a-cmos-battery-issue/43c8a1bd-3153-42c8-acd6-2649e52d22b3

Jeg ville ringe eller skrive til Microsoft og få dem til at hjælpe.
Jeg har en enkelt gang haft brug for deres hjælp og har aldrig nogensinde oplevet så god en kundeservice, som jeg fik af dem.

Nummer til dansk afdeling er her
http://www.microsoft.com/licensing/existing-customers/activation-centers.aspx
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Ind på windowsupdate.com og få opdateret alt hvad du kan.

Klaus

Har kørt en scanning fra den hj.side, og alt er opdateret da den skriver:

Opdateringer med høj prioritet
Der er ingen tilgængelige opdateringer med høj prioritet til computeren. Hvis du vil søge efter valgfrie opdateringer, skal du vende tilbage til startsiden og klikke på Brugerdefineret.

Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 22:23
Lyder lidt for mig som det gamle XP når en CD-key blev blockeret og dømt ude af Microsnot, så var der kun en vej tilbage, find en ny nøgle og smid ind! Tongue

-> har pænt "god" erfaring med det, skal nemlig lige tilføjes jeg kun EEN gang i mit liv har betalt for et Microsnot program, Win8 Pro! <- og har ikke engang benyttet mig af det endnu, nu godt 5 måneder efter købet... xD
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Lyder lidt for mig som det gamle XP når en CD-key blev blockeret og dømt ude af Microsnot, så var der kun en vej tilbage, find en ny nøgle og smid ind! Tongue

-> har pænt "god" erfaring med det, skal nemlig lige tilføjes jeg kun EEN gang i mit liv har betalt for et Microsnot program, Win8 Pro! <- og har ikke engang benyttet mig af det endnu, nu godt 5 måneder efter købet... xD

Jeg tror det kan være ligegyldigt. MSE står i grønt, så alt er i sin fineste orden. Den skal bare brokke sig ved opstart
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 23:58

Mac skal ikke aktiveres igen, hvis man skifter batteri LOL

Er der nogensinde nogen som har beholdt deres MAC længe nok til at CMOS-batteriet er dødt? 

Og i så fald, befaler Apple ikke at få sendt pc'en til rep når de får software-problemer?
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu