|
Windows bestod ikke ægthedsvalideringen!!! |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det underlige er at jeg mødes af en box der popper op, når PC'en tændes. Og "curlingstenen" er orange. Men i løbet af et stykke tid bliver den grøn, og det symboliserer jo "OK" |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Siger du til en novice ![]() |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Hvorfor skiftede du batteriet?
|
||
![]() |
||
|
Fordi batteriet var dødt! Det bulede på midten, og nu passer uret hver gang jeg tænder PC'en |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
|
![]() Mac skal ikke aktiveres igen, hvis man skifter batteri ![]() Redigeret af Brixen - 13-Maj-2013 kl. 09:05 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19557 |
|
Ind på windowsupdate.com og få opdateret alt hvad du kan. Klaus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19557 |
|
Nu vi har gang i "æv-bæv-billederne" ![]() Klau |
||
![]() |
||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
|
Fandt denne her.
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_install/windows-not-genuine-maybe-a-cmos-battery-issue/43c8a1bd-3153-42c8-acd6-2649e52d22b3 Jeg ville ringe eller skrive til Microsoft og få dem til at hjælpe. Jeg har en enkelt gang haft brug for deres hjælp og har aldrig nogensinde oplevet så god en kundeservice, som jeg fik af dem. Nummer til dansk afdeling er her http://www.microsoft.com/licensing/existing-customers/activation-centers.aspx |
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
![]() |
||
|
Har kørt en scanning fra den hj.side, og alt er opdateret da den skriver: Opdateringer med høj prioritet Der er
ingen tilgængelige opdateringer med høj prioritet til computeren. Hvis du vil
søge efter valgfrie opdateringer, skal du vende tilbage til startsiden og klikke
på Brugerdefineret. |
||
![]() |
||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
|
Lyder lidt for mig som det gamle XP når en CD-key blev blockeret og dømt ude af Microsnot, så var der kun en vej tilbage, find en ny nøgle og smid ind!
![]() -> har pænt "god" erfaring med det, skal nemlig lige tilføjes jeg kun EEN gang i mit liv har betalt for et Microsnot program, Win8 Pro! <- og har ikke engang benyttet mig af det endnu, nu godt 5 måneder efter købet... xD |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
|
Jeg tror det kan være ligegyldigt. MSE står i grønt, så alt er i sin fineste orden. Den skal bare brokke sig ved opstart |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Er der nogensinde nogen som har beholdt deres MAC længe nok til at CMOS-batteriet er dødt? Og i så fald, befaler Apple ikke at få sendt pc'en til rep når de får software-problemer?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |