|
Windows browsere vil ikke åbne nye vinduer |
Besvar |
Forfatter | |
mogensch
Ny bruger Oprettet: 10-Juli-2020 Sted: Jelling Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Februar-2023 kl. 10:04 |
Jeg ahr pludseligt fået et problem.
Når jeg er på en side og et aktivt link åbnes i en ny fane, så får jeg en fejl: dette gælder både i Chrome, Edge, firefox og Safari.
Link kan heller ikke åbnes i nyt vindue, og en kopi af linket i et nyt browservindue virker heller ikke. Jeg har forsøgt at afinstallere Chrome helt og geninstallere igen, disabble alle tilføjelser, slette alt i cache, uden held. Netværklsindstillinger er også testet. Faktisk så mærker jeg kun problemer lige netop i disse tilfælde. Fejlmeddelse i Chrome: Der kan ikke oprettes forbindelse til dette websitePrøv at:
ERR_CONNECTION_REFUSED |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det kun business.Facebook.com det er galt med, eller alle sider?
Hvad står der i hosts filen på din computer? Hvornår er det begyndt? Klaus
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når jeg markerer dit link, højreklikker på det markerede, og klikker på Gå til business.facebook.com så åbnes det da fint, i et nyt vindue, eller snarere ny fane. Men, det er måske ikke ny fane, du ønsker? Google Chrome og Windows 10, begge, nyeste versioner.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
mogensch
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klaus.
tak for hjælpen, der lå en backup_hosts fil. Jeg slettede den nye og omdøbte backupfilen,. og nu kører det som det skal :) |
|
mogensch
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klaus.
tak for hjælpen, der lå en backup_hosts fil. Jeg slettede den nye og omdøbte backupfilen,. og nu kører det som det skal :) |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fint.... Det der er knapt så fint, det er der er et eller andet på din computer der har modificeret din hosts fil og du ved ikke, hvad det er. Det kan være virus eller lignende! Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |