recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows creators update - irriterende funktion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows creators update - irriterende funktion

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows creators update - irriterende funktion
    Sendt: 18-December-2017 kl. 21:49
Hej med jer,

Efter jeg har opdateret Windows 10 til den seneste Creators update (Oktober/november 17), har jeg lagt mærke til, at hvis man har åbnet for nogle programmer (Chrome og Internet explorer eksempelvis), så når jeg genstarter maskinen, så husker den disse programmer og åbner dem automatisk op igen.

Det er sikkert smart i nogle tilfælge men ikke hos mig.

Er der nogen der ved hvordan man får en clean opstart hver gang?

TAK
Til top
Hampenberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2017
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hampenberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 01:47
Luk programmerne inden genstart.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2017 kl. 05:44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu