|
Windows Defender er MSE? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jamen undskyld, da!!! Så må jeg hellere undlade at skrive mere i denne tråd. Ladiesman: Se venligst HELT bort fra alt, hvad jeg har skrevet - TAK.
|
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
||
Det er ikke det der er problemet.
MSE er ikke særligt sikkert, det har test efter test vist. |
|||
![]() |
|||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
||
Jeg har nu opdateret til nyeste driver fra NVIDIA som hedder 353.30 efter NVIDIAS hjemmeside. Hvis jeg ville hente GFX driveren fra Acers hjemmeside gav GeForce Experience problemer pga. en bug, så jeg læste mig frem til at jeg skulle hente driveren fra NVIDIAS hjemmeside.
Men nu prøvede jeg bare at hente den nyeste driver 353.30, men der stod kun den virkede til GTX 960, men gfx kortet i denne bærbar er et GTX 960M, men den melder ikke fejl nogle steder, så mon det er OK at der ikke stod den understøttede 960M, men bare kun GTX 960? Hvad jeg ikke forstår er at Nvidia Kontrolpanelet mangler en masse indstillinger ifht. de indstillinger jeg har på min stationære med et GTX 660 kort, men måske det bare skal være sådan? Det ser bare underligt ud at der ikke er flere indstillinger? Se hvor der kun er ganske få indstillinger, sammenlignet med de muligheder jeg har på min stationære PC. Redigeret af ladiesman217 - 12-Juli-2015 kl. 01:22 |
|||
|
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
du skal nok starte med at lære nvidia's hjemmeside at kende. - http://www.geforce.com/drivers der er 3 forskellige muligheder. hvis alt andet går galt, så brug manuel - og jo der er en 900M serie drivere også!
|
|||
![]() |
|||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
||
Tja, jeg gik ind på nvidia.com og søgte på mit grafikkort.
GeForce 900M Series (Notebooks) GeForce GTX 960M Windows 8.1 64-bit English (US) Søger jeg på det, så sagde den jeg skal have driver 353.30 WHQL, som også er magen til den jeg har hentet, så mon ikke jeg har læst godt nok, og har hentet den rigtige driver ![]() Grunden til der ikke er ret mange indstillinger inde i Kontrolpanel må være fordi at det er et notebook gfx kort, hvor mit GTX 660 er et desktop gfx kort?
Redigeret af ladiesman217 - 13-Juli-2015 kl. 00:50 |
|||
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Der skal ikke meget til at gøre dig sur ![]() Kan du slet ikke se det komiske i at du fortæller alm. computerbrugere at de manuelt skal opdatere deres Windows Defender dagen lang? Tilmed kommer jeg med nyttig information som gør at man ikke manuelt skal gøre det.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
||
Du behøver ikke endnu et program til at køre i baggrunden og gøre din computer langsom. Når du installere Nvidia drivers, så vælg altid Custom installation, fjern 3D vision, GeForce Experience, og hvad du ellers ikke er interesseret i. Du skal jo bare installere drivers. Vil du være sikker på at have fjernet alle rester af en driver - så benyt værktøjet Display Driver Uninstaller: http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html |
|||
![]() |
|||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
||
Og angående Antivirus.. Køb Malwarebytes og du behøver ikke andet - Mener det er 125,- også skal du ikke spekulere mere over det.
|
|||
![]() |
|||
||
Prospect: Jeg har godt hørt om det trick med at vælge brugerdefineret installation, og det valgte jeg også, men fik kun 3 muligheder frem. "Grafik driveren" var automatisk valgt, og altså greyed out, men derudover havde jeg kun 2 andre muligheder. GeForce Experience og PhysX.
Jeg fik altså ikke de der 3D muligheder, som du snakker om, og som jeg også havde læst om at man skulle vælge fra. Er det underligt, for jeg undrede mig lidt, men måske fordi jeg er på en bærbar? Jeg havde også læst at PhysX skulle installeres med, så det gjorde jeg, og det GeForce Experience lød da meget fint, så det tog jeg også, men kan jeg ikke bare slette det program igen i tilføj/fjern programmer? Jeg installerede også som en "clean driver install" men skal jeg fjerne driveren igen og installere forfra? Redigeret af ladiesman217 - 13-Juli-2015 kl. 10:10 |
|||
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
Jeg har anmodet om at blive meldt ud af forummet - så er I fri for mig.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det er der vel ingen der ønsker at du gør. Man skal kunne tage lidt modgang, også herinde. Har haft glæde af at læse dine indlæg, så på med vanten ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Ja turbo, du har også hjulpet mig meget
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |