|
Windows Defender er MSE? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
LOL Turbo2. Oversensitiv much?
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Jeg har ærligt talt ikke læst hele tråden, men kunne fornemme du havde problemer med en driver, eller afinstallation heraf. Dette er Display Driver Uninstaller perfekt til. mht. 3D vision, ja det har du ret i, det fremgår ikke på den bærbare. Physx gør ikke noget at installere. GeForce Experience kan hjælpe dig med at sætte grafik indstillinger i spil og fortælle dig om nye drivere. Det er selvfølgelig rart med en besked når der er nye drivere, men hvis man ikke spiller gør det ikke det store, ikke at have den nyeste, og jeg syntes det er overflødigt at have et program kørende 24/7 for at fortælle dig at der hver 2. måned er en ny driver. - Og jo, du kan bare fjerne det fra tilføj/fjern programmer.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Prospect:
Nej jeg har som sådan ikke problemer med en driver, men jeg undrede mig bare over at jeg har mange flere indstillinger inde i NVIDIA Kontrolpanel på min desktop PC med GTX 660 end på min bærbare med GTX 960M. Men det kan jeg så forstå at der måske er flere indstillingsmuligheder på en desktop PC? Jeg kan godt forstå hvad du mener med at have et program kørende i baggrunden, men nu har jeg lige åbnet Joblisten og alt hvad der har med NVIDIA at gøre ligger på 0% CPU, så måske det ikke kræver så meget igen? Men hvis ejeren af maskinen bliver træt af at have det i baggrunden, så ved jeg så nu at det kan fjernes fra tilføj/fjern programmer. Tak. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |