|
Windows Defender |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||
jeje
Guld medlem Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg spurgte forhandleren, om de licenser, jeg linkede til tidligere, kan aktivere en dansk version. Det kan de, og de kan aktivere alle EU-landenes versioner. |
|||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej igen Tusind tak for alle jeres svar. Så jeg ender nok på Ebay alligevel. Det lyder godt at de kan aktiveres på kryds og tværs. Mvh. |
|||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej allesammen
Så blev der aktiveret,havde em flink nabo der havde Ebay og Paypal. Godt vi kan hjælpe hinanden.. Mvh. |
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De har nu kommet med en gratis version til Windows 10, som dog stadig er i Beta: |
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej.
Jeg har nu kørt med Kaspersky Internet Security et stykke tid,og er yderst tilfreds. Mvh. |
|||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |