|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
En ting du nok også bør anerkende er at udgangspunktet for en Server er at den ikke direkte er designet til multimedie applikationer. Du snakker om glitches. Well hvis du vil køre fx en SageTV server skal du være forberedt på at dette kræver sin mand at sætte op. Du skal selv lave scripts til XML TV guide som i sig selv kan give "glitches". Derudover er SageTV's akildeshæl at det bygger på Java. Hvor java da er en udemærket teknologi ja så kan det være et mareridt mht SageTV at finde den rigtige version til den rigtige version af SageTV. Igen kilder til "glitches". FireDTV/FloppyDTV er fremragende hardware, og bygger på en fremragende transport nemlig Firewire. Firewire har båndbredde reservation(som fx USB 2.0 ikke har) og har været foretrukket af professionelle AV folk i mange år af samme grund - både til prof lydkort og prof AV capture osv. Desuden har Fire/FloppyDTV drivere, der specifikt er designet til Windows Vista/7MC med TVpack og det er her disse kort virkelig er gode Dvs med DVB-T Emu Driveren og FireDTVci servicen. Hvis du spørger om hjælp så nytter det altså ikke noget at komme med påstande om noget hardware du ikke ejer og om firewire bussen som du åbenlyst ikke har forstand på. Redigeret af Patriarken - 12-Maj-2009 kl. 06:55 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
stavn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
Ja jeg kan godt fornemme at jeg er gået over en grænse. Jeg synes nu bare jeg har stillet udfordrende spørgsmål. Da jeg er ny her på forum vil jeg forsøge at moderere mig.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |