|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
fllau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 10-Maj-2010 kl. 09:32 |
|
Jeg har nu med succes fået installeret Beta udgaven af Windows Home Server (Vail) på min Synology DS1010+.
Der er 2 ting jeg mangler.. 1) Driver til Windows WHS som gør at jeg igen får styr på blæserne i kabinettet. -Formoder det er chipset drivere jeg skal have fat i. 2) USB DVB-C tuner som er understøttet af WHS. (ikke nødvendigt med CAM modul) Pft |
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
|
Kan man hente den og få en produktnøgle til test?? hvis ja hvor lang tid gælder den så?? overvejer nemlig at installere den på min ny bygget server os. |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|
90 dage mener jeg den varer - du kan hente den gennem connect.microsoft.com
|
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
|
får man en licens nøgle eller skal den bare installeres??
|
||
![]() |
||
![]() |
|
nå ligemeget, har en home server 2003 som jeg lige har fået ind af døren med licens, så den bruger jeg, så sparer jeg de penge til den tid
|
||
![]() |
||
fllau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
|
Er kommet et skridt videre - der er styr på blæserne igen.
Søger USB DVB-C tuner til at optage fra Yousee. Krav er minimal CPU forbrug og driver til WHS (formentlig bliver det Win7 driver der skal bruges). Har læst positivt om Elgato´s løsning, er der andre som har erfaring med en tuner der ikke belaster systemet så meget? Pft |
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|
Du kan bruge Hvr-930c og driver til win Xp
hvis det er WHS (2003)
læs evt. noget her http://forum.wegotserved.com/index.php?/topic/7643-whs-compatible-tv-tuner-cards/
Redigeret af Notfast - 03-Juni-2010 kl. 11:40 |
||
.....
|
||
![]() |
||
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
|
Hvad med HDHomerun? Kunne det ikke være en mulighed sammen med WHS?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mit mål er, at jeg med én meget lille kasse kan have al musik, film, tv optagelser m.m., samt har de funktionaliteter WHS tilbyder og endelig stor harddisk kapacitet samt lavt strømforbrug. Jeg er sikker på en DS1010 med 5 stk 2tb diske og USB tv tuner opfylder dette. HDHomerun er et godt bud og en rigtig fin løsning, men jeg ønsker ikke en ekstra boks. Tror det ender med Elgato USB "stick" DVB-C tuneren. Det er iøvrigt beta udgaven af den nye Windows Home Server (kodenavn: Vail) som er installeret. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |