|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() Sendt: 19-Juni-2008 kl. 17:41 |
|
Der har jo været skrevet en del om at Windows Home Server i nogle tilfælde har ødelagt diverse filer.
Der nogen som ved om det problem er løst nu? |
||
![]() |
||
mugge66 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
|
det er det, det blev rettet i januar, rygtet spøger stadig men har ingen ting på sig mere, min køre upåklageligt, jeg kan ikke huske, men jeg mener at jeg læste at man skal huske at update inden man begynder at lægge information på, jeg har prøvet både synology cd407 og den samme i qnap, der er kun en ting der dur, og det er homeserver, bruger dog stadig, synology ds107+ til backup af div billeder og lign. men som mediestreamer til min popcorn så klø bare på
|
||
Udstyr Pentium 2 166MHZ DUAL Floppy drev, 56mb ram, 100w psu, 8mb onboard Graphic
|
||
![]() |
||
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|
Har nemlig overvejet at købe en HP MediaSmart Server
|
||
![]() |
||
mugge66 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
|
du vil ikke fortryde dette, jeg har lagt alle mine dvd film på homeserveren, og via de ekstra add ins du kan hente til den, kan man streame film uden problemer, både intern som eksternt, for at uddybe det jeg skrev før, hvis man skal bruge en server til firma backup osv, er det nok en meget god ide at købe en nas boks som synology eller qnap, men er det til fammiliens billeder film og prgrammer, så er det homeserveren, den måde den køre jbod, er der ikke nogen af de andre der kan, det er nemt at udskifte en disk til en større, eller bare øge kapaciteten, du vil ikke fortryde, jeg kan klart anbefale den. du er velkommen med spørgsmål på amatør plan.
![]() |
||
Udstyr Pentium 2 166MHZ DUAL Floppy drev, 56mb ram, 100w psu, 8mb onboard Graphic
|
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Jeg er netop medtaget min HP MediaSmart Server Problemet omkring data corruption er IKKE løst endnu, men i øjeblikket er Power Pack 1 ved at blive testet og denne skulle løse problemet. Problemet er dog kun eksisterende, hvis man har mere end en harddisk installeret. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for info ![]() |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Løsningen er her. ![]() |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
ElGurappo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|
Problemet er løst med PP1. Whs køre nu upåklageligt og kan varmt anbefales. Køb forøvrigt en Hush HS1 istedet for en HP Mediasmart Server!!! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ser super ud ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
PP1 er bare ikke officielt frigivet endnu, men der kan hentes en testversion. Redigeret af Sandal - 26-Juni-2008 kl. 20:45 |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |